Olcay (Eyong) 650R Aldı! Hayırlı Olsun!

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sen söyle abi ,
birde o arkadaş arkandamı oturuyordu o hıza geldiğinde

yok ben artcıydım...ve inanmıycaksın ama altıma işedim azcık...(forum ortamında yazılmaz kusura bakmayın ama):p

dostum Altunizadeden Üsküdara giden yolda sağ kolda ACN motor vardır...Oranın sahibi sevgili Cüneyt Abinin makinesiyle kaça çıktığımıZI söyleyiversin bi...:cherry:

burda anlam düşüklüğü olmuş yav...ben artçıydım...:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni motorun hayırlı olsun.
Kazasız belasız inşallah.
Tek sarı renk hakikaten cırlak durmuş.
Küçük bir el atmayla harika olabilir.
Bir örnek mesela;


ornekij9.jpg


Güle güle kullan...
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
olcay abi hayırlı olsun, güle güle kullan:rendeer:
son kazan o düşürme olur inşallah:cat:
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
Öncelikle hayırlı olsun :rendeer: ama moderatör Hyo alırsa cemaat ......!?:queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yeni motorun hayırlı olsun.
Kazasız belasız inşallah.
Tek sarı renk hakikaten cırlak durmuş.
Küçük bir el atmayla harika olabilir.
Bir örnek mesela;


ornekij9.jpg


Güle güle kullan...


topicte aynı mesajlardan koleksiyon yapmayımı düşünüyorsunuz:mrgreen:

2-3 mesaj yukarda aynı mesajınızdan 1 adet bulunmaktada onun için şeyettiydim:mrgreen:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
olcay hayırlı olsun abi motorun, haberlerini almıştık zaten de almışın motoru sonunda. Bence sarı renk gayet güzel oynama cok motorla, hele erhana sakın uyma tanıyamazsın sonra motoru :mrgreen: Bi de tankpad takmayı unutma :cat:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
oooooooooo...
hayırlı uğurlu olsun olcayım eyongum canım kardeşim. :rendeer:
güle güle kullan. ALLAH (CC) kazadan, beladan muhafaza eylesin inşallah. amin.
________________________
abi kaç basıyo bu? :)
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
eyong
geç duydum ama ben de tebrik ederim çok iyi bir seçim yapmışsın iyi günlerde kullan,daima tekerin düz bassın işallah.eminim bu hyosung senin ellerinde en iddialı ve en hızlı GT650R olacak...........kolay gelsin
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler GT 250 den sonra ben seni 600 F filan alır diye tahmin ediyordum neden
Hyosung 650 R ? :silent:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
hayırlı olsun..
geçmiş olsun..
ben 600 F le düştügümde çizilen yerlere çıkartma yapıştırırdım tavsiye ederim..:)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
ya bu herif kapıcılık yaparak bo motoru nasıl aldı...taam alın teri belki ama Kereste işinde ne kadar para ola ki...bi ziyaret edemde bakayım ne işler çeviriyor

Gel lan, gelde geyik yapak çay içek. Haftada iki kamyon mal indiriyoruz, kamyon gelen bir güne denk gelde çalıştırayım seni :cherry:
kanka bu sefer tezgaha gelmem dolmuşa binmem...yani taklada atsa işte taş çatlasa rampa aşağı 210..

Tezgaha gelme, zaten bende senin tezgahına gelip bir daha video filan uraşamam. Zira hız yapmayı seven bir adam değilim, güç olsun ama abartılı hızlar gereksizdir. 100 km/h dan sonra bizi sadece Allah korur, kask koruma filan hikaye.

Fakat bilmediğin konularda sallama, yada sallayanların maşası olma :)
şu bir gerçektir ki motorun normal limitlerinde (redline girmeden) 250 yapacağını bende sanmıyorum. Hatta yapmaz diyebilirim.

Makine rodajda olduğu için son hız denemesi yapmadım, zira İstanbul da yapabileceğimi de sanmıyorum. Ama sana bir iki rakam söylüyeyim hesabını sen yap.

4000 devirde 95 km/h yapıyor (bunu bir ölçü kabul et) , alet redline a 10500 de giriyor. Yani kaba bir hesapla 10 bin devirde 240 km/ yapar. deviri 10500 e kadar orjinal haliyle çevirebilir mi bilmiyorum ama çeviremese bile en basidinden bir eksoz yada hava filtresi ile 10500 ü rahat çevirir düşüncesindeyim buda 250 km/h a dayanır anlamına gelir. E 10500 devirde redline giren bir aleti hafiften bi 11 000 e dayamak zarar vermez (kısa süreli) yani bu alet 250 km/h yapar diyebiliriz.

Hatta ne tesadüftür ki bu sabah biraz sıkıştırayım sebebi ile devir yükselttiğimde 8500 devirde 200 km/h yapıp geri düşürdüm deviri (malum rodaj)

4000 devirde 95 km/h
8500 devirde 200 km/h

Bunu baz alarak bilenler ve anlıyanlar hesaplarını yapıp tahmin veya net düşüncelerini yazarlar. Ama sen yazma :)

Sakın gaz verme çünkü İstanbul yollarında 250 km/h basamam ben, buna cesaretim yok açıkcası :)

onun ki küçük makine sevdasıydı...şimdi söksün bakalım granajı...su boruları falan yerleştirsin makinesine...görelim...bana bile elletmez..Keresteciler sitesinde bi tur atam diyorum ama çok tümsek var...

Sen öyle san başladım bile :p

Dün yolda ve her yerde lazım olabilecek alet edevatlarımı motorun sağına soluna sıkıştırırken pompayı bagaja sokamadım. Comet de arka demir yoktu ve zorlada olsa pompa giriyordu ama bunda olmadı, e her türlü lastik tamir takımım yanımda, pompa olmadan olur mu?

Bende arka selenin kilit mekanizmasını söktüm, pompayı bagaja yerleştirdim. Bagaj plastiğini gerekli yerlerden delip plastik kelepçe ilede bir güzel sabitledim (Nasılsa her zaman lazım olmıyacak) sonra kilit mekanizmasını geri takdım lokum gibi oldu :)

Bu hafta içi arka kuyruğu söküp siyaha boyıyacağım, sonrada ön yan grenajların alt kısımlarını söküp boyıyacağım. E grenajları sökmüşken daha güçlü bir yada iki korna ve uygun bir yere sis farı takarım.

Sökcem boyucam diyorum ama ne yapacağımı merak edenler olabilir.

Motor aşağı yukarı şu resimdeki gibi olacak;

 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
dostum ben sana hikayeyi anlatayım...sitede esrarcengiz bir mod vardır...nickide KOMTAN...erhanın sağ kolu mesai arkadaşıdır...aslında tüm siteyi o yönetir...erhan pek uğraşmaz...:p KOMTAN yeni yeni insan içine çıktı yuvasından...sahalara döndü...İstanbuldaki ilk HYOSUNG culardan biridir bu arada...neyse bir ara ziyarete el ense muhabbetine gittim...

Kimkimin sağ kolu acaba :p

dedi ki la comet 145 i bile göemez...benim 250 r bile gen fazla 140 dedi...sallıyolar dedi...bende hadi yaa dedim...

ula senden başka en iyi kim bilcek hesabı ona güvenerek başladım Olcayla kapışmaya...yaparmı yapmazmı...nah yapar dedim...güveniyom ya komtana...165 yapan 250 r hesabı comet havagazıdır falan...neyse baktık herif ciddi ...kafaya takmış videoyu çakmış...tabi ben şapa oturdum..olay bundan ibarettir...KOMTAN nickli mod abimize güvendim yalan oldum...yani olay budur...kendim ettim kendim buldum...

Mete Olcay 'ı en az benim kadar tanırsın, işin ucunda hele ki seni anırtmak varsa iddialaşmayacaktın. 90 km/s üzeri hız yasal sınırları ihtilaf ettiğinden benim motorum 90 km 'den fazla hız yapmaz desem sana şimdi gider 3, 5 tane 250cc hyo sahibi bulup iddialaşmaya kalkarsın :queen:

ama şimdi iddia ediyorum ki 650 r 250 yi görmez...:queen:


eğer o motor 250 yi görsün tüm site beni "havada karada denizde" öpsün...:cherry: :p

gene başlama :cherry: bu arada geçen ki iddia sonucu eşek gibi anırmandan sonra anti-hyo eğilimleri içerisinde görüyorum seni :bounce:
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
18
hayırlı uğurlu olsun inşallah kazasız belasız günlerde gönlünce gezip kullanırsın
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
by SkullHunter ;

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst