olamaz... yok boyle bişe..

Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
Vidyonun başlığı: ''fizik öğreniyoruz''
Tamamen korumasız olan bu denekler insan malesef...motosikletin arka tekerinin torkuyla döndürülen daire üzerindeki kızlardan birisi ölmüş...

[YT]J8yAow2OClY[/YT]

keşke demiri tutmak yerine birbirlerini tutsalarmiş.. işte biraz fizik bilmek hayat kurtarabilirdi:((
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
419
Daha önce verilmişti bu video fakat kızların akıbeti hakkında bilgi verilmemişti.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
mm.. kusura bakmayın.
bari topic silinene kadar motosiletinizi geri geri yokus yukari az bir egim varken nasıl kımıldatırsınız, ona bakın:):p

[YT]zlkTY39a3TA&feature=related[/YT]
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
anaam.... bi daha aratmadan eklersem de ıslak kurbaa olim:):p
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
cezerye sen haklıymıssın pozitif ayrımcılık sart:mrgreen::p:queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
feyk deil dimi bu video, ben ilkkez görüyorum..:silent:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
24.12.07 de bunu açmıştım şeker...muhtemelen başka sitelerde benden esinleniyorlar...sen gariplerde bişey var gibi atlıyonuz heyecanla...

yani bugüne kadar çoğu şey icat veya keşfedildi...:p

http://www.motosiklet.net/forum/videolar/39403-1-kirik-motorcu-2-hatun-sonu-cok-fena.html



attığınız adımlar genelde benim ayak izlerimin üstü oluyor...:pne kasıldım be...


bu arada yokuş yukarı geri manevra sisteminide Allaha şükür kimseden görmeden kendi içgüdülerimle zaten yapıyordum...hatta bunu siteye koysam ne olur diye düşünmüyorda değildim...basit teknikler bunlar değmez ziteye yazmaz didim...:p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
bende ilk kez gördüm. ama videoda alt tarafta kızlardan birinin öldüğünü falan yazıor.... Aptallık resmen ya :S Bilmiyorum yanii.. Bi Acayip oldum Sabah SAbah .. Tam İş Yerimi açmıştım şimdi 08,15 saat ve Bunu izledim Bi acayip oldu içim Iyk :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst