Olağan Kış Hastalıkları Konusu . Geberiyorum.

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Tirtir donuyorum bir taraftan alnım yanıyor midem bulanıyor gözlerim sulanıyor iştahım kapalı ayakta zor duruyorum arkadaşlar.. :salut:
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
geçmiş olsun.
vücut direncin zayıflamış. direnç arttırıcı şeyler al. immün sistemin zayıf.
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
35
Bol bol meyva ye,vücut vitamin alır toparlanır.Sağlık çok önemli çok insan başına gelince anlıyor.Geçmiş olsun.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Geberme ! Cuma sabahı git bana bi external hdd al :p

Şaka bi yana geçmiş olsun...
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Yaaa geçmiş olsun geçen haftada ben hastaydım ağlıyordum hatırlarsan. Sen bira cips resmi atıyordun? :mrgreen:
 
Katılım
3 Tem 2016
Mesajlar
730
atesin 38,5 a varinca titreme ve usume baslar, ilik su ile ( asla soguk degil) duş almali ayaklarini yatagin disinda çiplak birakmamisin, oyle usuyom diye sıkı sıkı kuşanma. Azcik titre bir sure sonra isinacaksin. Aniden atesini dusurmek icin ugrasma, vucut isisi bircok bakteriyi öldürmek için yükselir, sadece kontrol altinda tutman lazim. alnina sirkeli su ile islatilmis bir bez koy rahatlarsin.

mide bulantisi ile beraber bu sikayetlerinin olmasi gasronal sistemdeki mikrobik, bakteriyal yada ikisi bir arada olguyu gosterir. buna bildigimiz mide usutmesi yada gida zehirlenmesi sebep olur. Diskilama surecindeki anormallikleri kafana not et, kac kez ve nasil... doktorun bu bilgiye teshiste ihtiyaci olacak.

Bol sivi almalisin, su iç. Bir lt su icine yarim limon sık, 4/1 cay kasigi tuz koy ve iç.

en kisa surede de bir dahiliye uzmanina görünmelisin.

soyledigin sikayet apandite de de goruldugunden doktor vermedikce hic bir sekilde bulanti onleyici ve agri kesici kullanmamalisin.

Doktor senden gaita, idrar ve tam kan analizi isteyecektir.

Gecmis olsun dostum.

Ha bide geberme sakin. Seninle gorulucek bi hesabim var ustad :::DDD
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2015
Mesajlar
70
Abi bugün bende bi soğuk yedim bi soğuk çok rüzgarlıydı agzım burnum tıkandı hastalık is coming :salut:
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
hastalık yoktur yaşam sevincinde eksiklik vardır
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Geçmiş olsun, aşırı üşüme,titreme ve ateş bende de olmuştu eğer çok ileri derecede değilse ılık duş işe yarayabilir, ateşliyken yukarda denildiği gibi çok sıcak tutucu şeyler giymemek gerek. Epeydir geçmiyorsa kaba ete bir iğneyle sorun kökten çözülüyor :)
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Ateş varsa iğne vurdur 1 iki güne bir şey kalmaz +ilaç vs hiç uğraşma acilden muayene ol derim
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Hamama git iyice bir terle,arkasindan Limon+soda+Ayran+tuz karisimli atom iç..hamamdan cikarken saglam giyin..ertesi gun zimba gibi olur.ateş edersin saga sola..
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,123
Gece gittim 2-3 kilo mandalin portakal aldım.Taylot aldım yattım kat kat yorganla buz gibi terlemişim şu an bayağı iyiyim..Çok teşekkürler arkadaşlar..
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Geçmiş olsun. Dinlen , bol su iç. İleride bunların olmaması için düzenli spor yap ve her sonbahar grip aşısı ol. Zatürre aşısını da ihmal etme. zatürre artık 1 kere yapılıyor ömür boyu koruyor.
Son 15 yıldır düzenli grip aşısı olurum. Son 10 yılda nezleleri saymazsak sadece 1 kere hasta (grip) oldum. Bir de birkaç barsak enfeksiyonu oldum o da pis sudan.
 

HUN

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
348
Çak bı nurofen akşam örtün yat bi terle sabaha biseyin kalmaz
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Geçmiş olsun. Çak bi kırmızı ferrari veya israil yıldızı, ardından bi sıcak kahve iç hiçbirşeyin kalmaz... Ardından da bi sigaralık yapıştır. Sonra direk diskoya...

Madem ki iyileştin. Boş muhabbet çevirelim. MT nin haber kaynağı hastalandı diye bir haber başlığı açabiliriz.
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Geçmiş olsun. Motosiklet kullanmak soğuk algınlığı riskini yükseltiyor. İyi giyinmek lazım kışın. Vitesli motosiklet kullandığım zamanlarda tam kıyafete rağmen kışın sık sık soğuk algınlığı yaşıyordum. 5 yıldır scooterde neredeyse hiç soğuk algınlığı yaşamadım. Buna 5-8 derece sıcaklıkta gece motosikletle İstanbul-İzmir yolculuğu dahil. Kazasız belasız sağlıklı sürüşler...
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Ben de nasıl oldu anlamadım bronşit olmuşum , serum hava takviyesi falan sonuç 1 hafta oldu sadece öksürük kaldı :(

Dip not : kanuni denen hastaneye bir daha ayak basmamaya yemin ettim .
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
714
Kanuni iyidir ya birkac kez yakinlarim icin gitmistim doktorlar ilgili ve kibardi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst