Olağan haller ..

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
26 Ağustos 2006 Cumartesi günü Olympos'da kaldım.
Pazar sabahı 10:00 da Kemer'de arkadaşlarla buluşmak üzere 09:30 da Olimpos'tan yola çıkıyorum.
b6a75cb6.jpg


Herkes Kuzdere enduro parkuruna gitmiş.
Biz de hemen oraya gidip daha önce parkurda görmediğimiz bölümü de dolaşıp ter atıyoruz.
Herkes sıcaktan bunalmış .
Hemen parkurun yukarısındaki sulama havuzuna gidiyoruz.
Belki de yüzeriz diye düşünüyoruz ama malesef havuzun suyu çok az ve çok kirlenmiş.
b48170bb.jpg


Takım içtimada ; Nezih (harduro) , Gürhan (mirrorside) , Erkal (ghostrider ), Cevdet (yeni şortunu kullanamadı malesef) , Ercan (erob) , Mehmet , Yücel (Silves) , İsmail .
7368ba44.jpg


Tekrar parkur gölgeliğine dinlenmeye döndüğümüzde geleceğin kroscularının antremanına denk geliyoruz.
6805a34f.jpg


958ec84d.jpg


74203309.jpg


Erkal (ghostrider) ve Ercan'la (erob) son bir fotoğraf alıp onları İstanbul'a uğurluyoruz.
Tanışmak ve birlikte gazlamak güzeldi dostlar , yeniden bir arada olmak umuduyla..
3f6f2937.jpg


Biz beş kişi Mehmet ve İsmail'in önderliğinde onların bildiği bir orman yoluna keşfe çıkıyoruz..
8104ef1d.jpg


c9962cf4.jpg


Onların çok eskiden geldiği bu yolu şimdi taze düzeltmişler ama henüz üzerinden silindir geçmediği için çok keyifli yumuşak bir toprak yolda yorucu ama hızlı yol alıyoruz.
Bulduğumuz bir pınarda soluklanıyoruz biraz..
9d76316d.jpg


Gürhan'ın miyadını dolduran topcase i yerlerde sürünüyor..
af92b3cc.jpg


Daha önce Yücel'le geçtiğimiz bir yola bağlanıyor bu yol.
İçinde karpuz bulduğumuz sulama havuzunu dikenli telle engelleyip bir de tabela koymuşlar.
Bu sefer karpuz yok malesef..
cf4632a4.jpg


f4dfb117.jpg


Birkaç fotoğraf için yeniden mola veriyoruz.
b86558dd.jpg


İsmail ve
ea92771c.jpg


Mehmet'i özel olarak görüntülüyoruz..
ebdc83e1.jpg


Gedelme asfalt yoluna bağlandığında onlar bizden ayrılıp Kemer'e dönüyorlar.
Biz de Söğütcuması'na gidip karnımız doyurup orman yollarından Antalya'ya yöneliyoruz.
83ece25a.jpg


230d9396.jpg


bae1908e.jpg


0900335e.jpg


5e29bb20.jpg


32a513c4.jpg


384e909a.jpg


feb3bde4.jpg


Köy ve orman yolarından yeniden asfalta dönüyoruz.
201c1cf7.jpg


6521036b.jpg


Önümüzde asfalt ama güzel bir yol var..
d775f6b1.jpg


İşte Antalya .
59a4a720.jpg


a0313b50.jpg


Eve varış.
dd56744f.jpg


Herkese mutlu geziler diliyorum...
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
ellerine sağlık çok güzel çalısma olmuş daha cok geziler yapmanız dileğimle
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
yav motorcu bu işte...
adam geziyor hayattan zewk alıyor..
bizim buradakı millet napıyor yok şu buna ne dedi şunun şurasında bu var..
vss vs
abi bak keyfine en güzeli s enınkı....
 
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
107
ya cidden forumu sadece okuyorum hiç bi başlığa içimden bişi yazmak gelmiyo ama yani tepkisiz kalmaya imkan yok:) süper olmuş daha yeni kaçkarlardan gelmeme rağmen içim içime sığmadı gene tebrikediyorum:)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Yarından tezi yok!!!!!
Nüfüs kağıtlarımızı size gönderip nüfusunuza kayıt oluyoruz.:rendeer:
BU İŞ BÖYLE YÜRÜMEZ.!!!!!!!!!!:bounce:
Sizin bizi böyle özendirmeye hakkınız olamaz.!!!!:cat:

Davacıyız sizden bilesiniz.!:queen: :queen: :queen:
Hem siz ne demek istiyorsunuz?yoldan dönüp,motorunuzun arkasını bize çevirmekle.:queen: :cherry: :cat: :wiinkk:
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
68
valla güzel olmuş geziniz şimdiki motorumu değişirsem sizlerle seneye artık gezilerinize katılırız inşallah tabi o güne kadar sağ salim olursak... süper bi gezi olmuş valla tek kelimeyse süper:queen:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapmışsın yapıcagını yine.allah iniş takımlarına zeval vermesin ne diyim.bravo aga bravo.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
süper ya harduro klasiği yapıcak bişey yok özgürlükte onda ktm de:):)
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
39
Gerçekten süper bir gün inşallah bende böyle geziler yapacağım ...
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
68
açıkcası benimde garibime gitti şiddetle karı kısmısı motor kullanırmı topicini okuma tavsiye ederim!
kardeş bu konuda sana katılmıyorum bayanlarında motosiklet sürebileceğine inanıyorum ve görüyorum ama dağda kros motosikleti sürmek biraz güç bayalarda zarip olunca biraz ozr olur diye düşünüyorum bence şehir içinde sürerler tabi tacizlere uğramazlarsa... allahım iyiki beni erkek yarattın...

Allah allah nerden biliyorsun tanıyormusun ki beni....:farao:

seni tanımıyorum tabi ama açılamamı yaptım ben bak kanuni sultan rumuzlu arkadaşa... bence skutur tarzı motorlar size en uygun olanı bu konuda diğer arkdaşlar ne der bilmem ama bence fazlada şeytanla dans etmesiniz iyi olur yani bu 2 teker okadarda hafife alınacak bi araç değil...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
68
Acaba hanginiz benim şu anda aldığım eğitimi aldı merak ediyorum ... Ayrıca karı kısmı çok banal bir laftı şiddetle kınıyorum sizi....
bu konuda ben tartışma yapmayalım derim baylar bayanlar lütfen burda konu sadece bi dağ gezintisi hakkında dilek ve temenniler lütfen didişmeyelim aramızda buarada tabiki seni tanımıyorum kanunisultan rumuzlu arkdaş ağzından kaçırdı galiba ama bence nurrem rumuzlu arkadaş bayanların motor sürmesi konusunda skutur motosikletler sizlere uygun ama 1000 -1150 süresinin bile hatta o motorla dans edeni bile gördüm valla:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen: ayrıca bende 5 yıllık motor sürme deneyimim var eğitim konusundada eh dobraya dobra b ehliyetimi yeni A2- E çeviriyorum ...başka ne eğitimi almamız gerekiyo nurrem :)
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
85
:silent: :silent: :silent: Oha :farao: ..Bu işin cinsiyete baktıgını düşünmüyorm .. .He bide '' karı kısmısı '' o bi topicin adı (!) yani topicle içerik ters bilerek öyle yazılmış dikkat cekmesi için millet dumur olsun diye ..

Abi bu arada söylemeyi unutmusum fotolar cok güzel yauw :) :) :) ... Alttaki konusmalara bakınca unutmusum size yazmayı ..queeen queeen ( gelişmiş cevaba giremiycem simdi :) )
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
39
bu konuda ben tartışma yapmayalım derim baylar bayanlar lütfen burda konu sadece bi dağ gezintisi hakkında dilek ve temenniler lütfen didişmeyelim aramızda buarada tabiki seni tanımıyorum kanunisultan rumuzlu arkdaş ağzından kaçırdı galiba ama bence nurrem rumuzlu arkadaş bayanların motor sürmesi konusunda skutur motosikletler sizlere uygun ama 1000 -1150 süresinin bile hatta o motorla dans edeni bile gördüm valla:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:

Ben 1,76 boyundayım ve evet cross bir motor a binebiliyorum ...
Scooter motor a meraklı kız arkadaşın varsa onlara tavsiye et benim tarzım değil....
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
68
nurrem cross motosikletlerde boy önemli haklısın ben dağda taşda süremekden bahsediyorum yani ayakla beraber kol kas güçüde gerekli sence yanılıyormuyum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst