Öküzlere dikkat, benim yaptığım hataya düşmeyin. +18

Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,261
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
"Her kavşakta bir yavşak bulunur" düsturunu unutmayalım.:cat:
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Tepki haklı, araba sürücüsü sığır, küfür biraz ağır, sizin hız da "o yol şartlarına göre" biraz fazla sanki.

Yinede son anda fark edip ucuz atlatmışınız. Geçmiş olsun diyorum.
 
Katılım
28 Ara 2016
Mesajlar
0
Tepki haklı, araba sürücüsü sığır, küfür biraz ağır, sizin hız da "o yol şartlarına göre" biraz fazla sanki.

Yinede son anda fark edip ucuz atlatmışınız. Geçmiş olsun diyorum.

Teşekkür ederim. Rehavete kapılıp sığırları unutup gaza az biraz fazla dokunmuş olduk. Trafikte ve motosiklet üzerinde asla rahatlamamak gerekiyor. =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst