Osm@n Katılım 16 Eki 2015 Mesajlar 3,261 Motosikleti Çükü Olanın Dükü Olur. 28 Ara 2016 #21 "Her kavşakta bir yavşak bulunur" düsturunu unutmayalım.:cat:
SuleymanE Katılım 21 Mar 2015 Mesajlar 2,520 28 Ara 2016 #22 Tepki haklı, araba sürücüsü sığır, küfür biraz ağır, sizin hız da "o yol şartlarına göre" biraz fazla sanki. Yinede son anda fark edip ucuz atlatmışınız. Geçmiş olsun diyorum.
Tepki haklı, araba sürücüsü sığır, küfür biraz ağır, sizin hız da "o yol şartlarına göre" biraz fazla sanki. Yinede son anda fark edip ucuz atlatmışınız. Geçmiş olsun diyorum.
Canavay Katılım 28 Ara 2016 Mesajlar 0 29 Ara 2016 Konu Yazar #23 SuleymanE' Alıntı: Tepki haklı, araba sürücüsü sığır, küfür biraz ağır, sizin hız da "o yol şartlarına göre" biraz fazla sanki. Yinede son anda fark edip ucuz atlatmışınız. Geçmiş olsun diyorum. Genişletmek için tıkla ... Teşekkür ederim. Rehavete kapılıp sığırları unutup gaza az biraz fazla dokunmuş olduk. Trafikte ve motosiklet üzerinde asla rahatlamamak gerekiyor. =)
SuleymanE' Alıntı: Tepki haklı, araba sürücüsü sığır, küfür biraz ağır, sizin hız da "o yol şartlarına göre" biraz fazla sanki. Yinede son anda fark edip ucuz atlatmışınız. Geçmiş olsun diyorum. Genişletmek için tıkla ... Teşekkür ederim. Rehavete kapılıp sığırları unutup gaza az biraz fazla dokunmuş olduk. Trafikte ve motosiklet üzerinde asla rahatlamamak gerekiyor. =)