Öküzlere dikkat, benim yaptığım hataya düşmeyin. +18

Katılım
28 Ara 2016
Mesajlar
0
Uzun, yağışlı ve buz gibi bir haftadan sonra geçen Pazar günü güneşi bulup bir kaç saat motor üzerinde dolaşmaktı niyetim. Her şey güzel gitmişti ve dönüyordum ki U atılamaz işaretine aldırmadan önüme atlayan bu öküz bütün keyfimi aldı götürdü...

Benim yaptığım gibi sizde bu tarz öküzler yokmuş gibi rehavete kapılmayın, güneşimizi bizden çalmalarına izin vermeyin...:wiinkk:

Not; Videonun sonu ağır küfür içerir toplum içerisinde izleyecek arkadaşlara duyurulur !!!

 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Ohoo abi bunlar ne ki ya, artık alıştık biz bu davarlara. Öyle ki, giderken "şimdi bu hanzo sinyal vermeden sağa döner" diyerek yavasliyorum; hanzo sağolsun beni haklı çıkarıyor, sinyalsiz sağa pat diye dönüveriyor.

İq oranı düşük, empati yoksunu, dikkat eksikliği had safhada olan, karbonhidrat yüklü beyinler ile ancak bu kadar...
 
Katılım
28 Ara 2016
Mesajlar
0
Ohoo abi bunlar ne ki ya, artık alıştık biz bu davarlara. Öyle ki, giderken "şimdi bu hanzo sinyal vermeden sağa döner" diyerek yavasliyorum; hanzo sağolsun beni haklı çıkarıyor, sinyalsiz sağa pat diye dönüveriyor.

İq oranı düşük, empati yoksunu, dikkat eksikliği had safhada olan, karbonhidrat yüklü beyinler ile ancak bu kadar...

Haklısın, hata bende zaten, motor üzerinde etrafa çok güvenmişim güneşi görünce...:cherry:
 
Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
101
annesinin mesleğini ifşa etmeseydin daha güzel olurmuş. şaka bi yana geçmiş olsun. geneli köyden indim şehire, medeniyet benim neyime kafasıyla hareket ettiği için doblo ve kangoo sürücülerine özellikle bir dikkat etmek gerekiyor.
 
Katılım
28 Ara 2016
Mesajlar
0
annesinin mesleğini ifşa etmeseydin daha güzel olurmuş. şaka bi yana geçmiş olsun. geneli köyden indim şehire, medeniyet benim neyime kafasıyla hareket ettiği için doblo ve kangoo sürücülerine özellikle bir dikkat etmek gerekiyor.

Evet bu tip araçlar özellikle arkasında tuğra etiketi falan da varsa tadından yenmiyor :santa:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cok populer bir gorus olmayacak biliyorum, ama kucuk bir ihtimal dahi olsa, motosikletliyi gormemis biri de olabilir.

Insanlar genelde aynaya baktiklarinda gozleri araba ariyor, ve motosikletliyi farkedemeyebiliyorlar. Trafikte bunun bilincinde olarak kullanmak onemli. Egitimde bunu ozellikle vurgulayip, araba ve motosiklet kazalarinin %70'inin bu sekilde oldugunu soylemislerdi.

Velhasil arkadasin annesinin iffetli bir ev hanimi olma ihtimali de mevcut.
 
Katılım
28 Ara 2016
Mesajlar
0
Cok populer bir gorus olmayacak biliyorum, ama kucuk bir ihtimal dahi olsa, motosikletliyi gormemis biri de olabilir.

Insanlar genelde aynaya baktiklarinda gozleri araba ariyor, ve motosikletliyi farkedemeyebiliyorlar. Trafikte bunun bilincinde olarak kullanmak onemli. Egitimde bunu ozellikle vurgulayip, araba ve motosiklet kazalarinin %70'inin bu sekilde oldugunu soylemislerdi.

Velhasil arkadasin annesinin iffetli bir ev hanimi olma ihtimali de mevcut.

U atılamaz levhasını göre göre u attığı için aynaya bakıp bakmaması, görüp görmemesi hanesine puan kazandırmıyor bence. Hırsız eve girdi fakat ev sahibinin uyanmasından dolayı eşyaları çalamadı , bu hırsızın "hırsız" sıfatını kaybetmesine neden olabilir mi ?

Annesi dediğiniz gibi iffetlidir belki, benim hatam ağır sövdüm fakat o saniyenin adrenalini ile 2 çocuk babası birisi olarak canıma kast eden bu vatandaşı yetiştiren insanlara şiddeti yüksek bir sitem diyelim... Pişman değilim hakim bey =)
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
aynen aga, kavsaga yaklasinca ufak bi cevre kontrolü...

baska arac varsa kavsaka..
- bu araclar kelek cikarabilir mi?
kelek kokusu varsa:
- hür dikkat ve sakin
kelek kokusu yoksa:
- daha da hür dikkat

yoksa:
- kör bir noktadan kelek cikabilir mi?
kör nokta varsa:
- yavas, belki benim gibi kaptirmis gelen biri var ordan
kör nokta yoksa:
- kaptir git, limitleri cok zorlamadan tabi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------

birazda limitleri fazla zorlamis gibisin kavsakta.. fotoshopladim ama göstergede hizini okuamadim, 80 filan sanirim ama.

iki cocuk babasi olarka göstergenin yanina ailenin bir fotosunu yapistir, bos yolda kaza olmayacka diye birsey yoktur, ama memleket trafiginde (hatta dünyanin her yerinde) baskasinin hata yapacagindan emin olabilirsin.

düz yolda mandaya carpmis biri olarak yaziyorum bunlari, normalde ben su an burda yoktum..
 
Katılım
28 Ara 2016
Mesajlar
0
aynen aga, kavsaga yaklasinca ufak bi cevre kontrolü...

baska arac varsa kavsaka..
- bu araclar kelek cikarabilir mi?
kelek kokusu varsa:
- hür dikkat ve sakin
kelek kokusu yoksa:
- daha da hür dikkat

yoksa:
- kör bir noktadan kelek cikabilir mi?
kör nokta varsa:
- yavas, belki benim gibi kaptirmis gelen biri var ordan
kör nokta yoksa:
- kaptir git, limitleri cok zorlamadan tabi :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:53 ----------

birazda limitleri fazla zorlamis gibisin kavsakta.. fotoshopladim ama göstergede hizini okuamadim, 80 filan sanirim ama.

iki cocuk babasi olarka göstergenin yanina ailenin bir fotosunu yapistir, bos yolda kaza olmayacka diye birsey yoktur, ama memleket trafiginde (hatta dünyanin her yerinde) baskasinin hata yapacagindan emin olabilirsin.

düz yolda mandaya carpmis biri olarak yaziyorum bunlari, normalde ben su an burda yoktum..

Başlıktan da anlaşılacağı üzere, düştüğüm hataya düşmeyin hatırlatması mevcut. Ben haklıyım, karşı taraf kaka videosu değil peşinen belirtmiştim halbuki...
İnan kadrana fotoğraf yapıştırmaya luzum duymuyorum, çoğu aksiyonda gözümün önünde hepsi. Motor üzerinde "rehavete kapılmamak" ile ilgili olsun istedim konu.:cat:

Not: 77 Km hız ile frene dokunuyorum, kavşak yaklaşma hızı 50 km. 2 kusurum var, 1. yüksek hız 2. bu tarz sürücüleri bir anlığına unutmak...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
bu gibi üçyol dörtyol beşyol ağızlarında her zaman yavaşlamak lazım. memlekette hayvan çok.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Biz buna Perşembenin gelişi, Çarşambadan bellidir gibi bir şeyler diyoruz, neyse; sonuç olarak Bilgi toplama ve işleme noktasında hatalar var.. Ne diyorum benn...:) Yol sanatı yol..:)
 
Katılım
22 Mar 2016
Mesajlar
90
trafikte en çok fiorino ve emsali 2.ci olarakta eniştenin doblodan kaçıcan bunların %80 i malak oluyor :)
 
Katılım
28 Ara 2016
Mesajlar
0
Biz buna Perşembenin gelişi, Çarşambadan bellidir gibi bir şeyler diyoruz, neyse; sonuç olarak Bilgi toplama ve işleme noktasında hatalar var.. Ne diyorum benn...:) Yol sanatı yol..:)

Benzetme çok yerinde.:thumleft: Toplanacak fazla bilgi de yok aslında, kavşak, u atılamaz, yeşil ışık, yavaşla, malak çıkabilir gibi içsel konuşmalar yardımcı olur =)Ama şu yol sanatı meselesi tartışmalı.:p
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Benzetme çok yerinde.:thumleft: Toplanacak fazla bilgi de yok aslında, kavşak, u atılamaz, yeşil ışık, yavaşla, malak çıkabilir gibi içsel konuşmalar yardımcı olur =)Ama şu yol sanatı meselesi tartışmalı.:p

İçki bütün kötülüklerin anası ise, süratte içkinin anasıdır.. Tikkat etmek lazim geçmiş olsun.
 
Katılım
5 Eyl 2016
Mesajlar
210
Taksici, halk otobüsü, dolmuşçu, doblo vb. ticari araçlarda zihniyet şudur ; "Ben ekmek parası kazanıyorum, bu sebeple herkese herşeyi yapabilirim. Hakkımdır!" Kurallara uyarak ekmek parası kazanmayı kendilerine engel olarak görürler. Kuran hatim eder, beş vakit namaz kılar veya dindar olmasa da kimsenin hakkını yemediğini iddia eder ama; kırmızı ışıkta geçer, park edilmez yere park eder. Yani trafik kurallarına uymaz. Allaha veya artık neye inanıyorsa o inandığı şeyin koyduğu kuralları umursamaz. Halbuki müslüman ağırlıklı bir ülkede yaşayan insanlar olarak Allah korkusunun sonuçlarının trafik kurallarına uyumak veya vergi kaçırmamak gibi günlük sonuçlarının olmasını bekleriz değil mi? Umarım yeni nesillerin bunu yapmaya başlamasını çok beklemeyelim. Allahı camide veya mezarlıkta hatırlamak herhalde pek doğru bir şey değil.
 
Katılım
12 Nis 2015
Mesajlar
154
az önce gencecik genç bir kızı ehliyetsiz ve alkollu olduğu halde kaza yapıp öldüren kişi 1 sene sonra serbest çıktığını öğrendim, bu nasıl bir iş arkadaş hak nerde, hukuk nerde, bukadar mı ucuz ve kolay ölmek? Hayır ülkede karma da yok ki onu öldüren pisliğin başına birşey gelmez...

aman arkadaşlar kimseye dalaşmayın bırakın gitsinler sinir stress yapmayın,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
U atılamaz levhasını göre göre u attığı için aynaya bakıp bakmaması, görüp görmemesi hanesine puan kazandırmıyor bence. Hırsız eve girdi fakat ev sahibinin uyanmasından dolayı eşyaları çalamadı , bu hırsızın "hırsız" sıfatını kaybetmesine neden olabilir mi ?

Annesi dediğiniz gibi iffetlidir belki, benim hatam ağır sövdüm fakat o saniyenin adrenalini ile 2 çocuk babası birisi olarak canıma kast eden bu vatandaşı yetiştiren insanlara şiddeti yüksek bir sitem diyelim... Pişman değilim hakim bey =)
Savunma başarılı :) Hak vermemek elde değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst