Oktay Motor Şişli Mağazası 14 Ocak'ta Açılıyor

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,986
Oktay Motor'un yeni mağazası İstanbul Şişli'de 14 Ocak 2023 tarihinde açılıyor.

Şişli Halaskargazi caddesi üzerinde yer alacak mağazada CF Moto modelleri yanı sıra Mondial ve TVS markalarına ait modeller de sergilenecek.

14 Ocak 2022 saat 14:00'de açılacak mağaza da açılışa özel kampanyalar ve sürpriz tanıtım ürünlerine yer verilecek.

Açılış günü CFMOTO 450RS modelinin lansmanı da gerçekleştirilecektir.


Adres: Merkez Mah. Halaskargazi Cad. Dilek Apt. No:173A Şişli / İSTANBUL
 

Ekli dosyalar

  • oktay-motor-sisli-magazasi.jpg
    oktay-motor-sisli-magazasi.jpg
    78.8 KB · Görüntüleme: 35,377
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Mağaza açık adresi de verilseymiş? :)

Yeni mağaza hayırlı olsun.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Mekanın açıldığı yere Google Maps'ten baktım da hey gidi hey o mekanda eskiden çok güzel bir büfe vardı, yanındaki Çin restoranı eskiden çok güzel bir köfteciydi, rahmetli babamla giderdik. Karşıda Şişli Etfal'in sokağında ilkokulda gittiğim Fkm dersanesi ve Kent sineması vardı. Fkm dershanesinin girişindeki büfede çok güzel döner yaparlardı. Benim berber de o pasajdaydı. Çocukluğum ve ilk gençliğimde çok fazla dolandım oralarda.

Nostaljiyi bırakalım, güzel yere açılmış Şişli mağazası, hayırlı olsun.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Mekanın açıldığı yere Google Maps'ten baktım da hey gidi hey o mekanda eskiden çok güzel bir büfe vardı, yanındaki Çin restoranı eskiden çok güzel bir köfteciydi, rahmetli babamla giderdik. Karşıda Şişli Etfal'in sokağında ilkokulda gittiğim Fkm dersanesi ve Kent sineması vardı. Fkm dershanesinin girişindeki büfede çok güzel döner yaparlardı. Benim berber de o pasajdaydı. Çocukluğum ve ilk gençliğimde çok fazla dolandım oralarda.

Nostaljiyi bırakalım, güzel yere açılmış Şişli mağazası, hayırlı olsun.

Benim de ortaokul lise zamanlarım hep oralarda geçti. Severim Şişli Nişantaşı Teşvikiye Kurtuluş ve Feriköy'ü.
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
2,759
Motosikleti
Kymco Downtown350i/Dominar 400/Suzuki GSX-8S
Osmanbey, Osmanbey iken. 1984-2001 arası oradaydım. Bağ-kur'un tam karşısı, senin bahsettiğin sokağın bir altı. Vallahi İstanbul bambaşkaydı o zaman.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,539
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Osmanbey, Osmanbey iken. 1984-2001 arası oradaydım. Bağ-kur'un tam karşısı, senin bahsettiğin sokağın bir altı. Vallahi İstanbul bambaşkaydı o zaman.

Oralarda Big Burger ve Burç Büfe de unutamadığım fastfood mekanlarındandı.
 
Katılım
30 Ocak 2018
Mesajlar
227
80 li yılların ortalarında Etfal Hastanesi'nde doğmuş, burada büyümüş ve halen burada ikamet eden biri olarak konumuna çok şaşırdığımı söylemem lazım. Umarım yüksek kira sebebiyle 2 gün sonra kapanmazlar. Burada servis olacak mı acaba? Benim cafe 152 yi ikitelliye götürmekten kurtulurum belki :)
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Oralarda Big Burger ve Burç Büfe de unutamadığım fastfood mekanlarındandı.

Big Burger'in karşı sokağında Çotal Burger vardı, okul zamanı hep oradan yerdim. Big Burger'e kaç kere gittiğimi sayamam bile yüzlercedir, sonra bir ara iskenderci kebapçı oldu arada veya daha sonra Burger King mi oldu tam hatırlayamadım... Daha aşağıda Pangaltıda Tunç Büfe vardı, o bina yıkıldı şimdi Radisson oldu. Ergenekon Kurtuluş'a girersen neler var neler...
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Bende şişli endüstri meslek lisesi mezunuyum okul zamanı (1988-1991) yılları arasında az gezmedik şişli osmanbey ne günlerdi be
Yürüyerek Beşiktaşa kadar gezmeye giderdik yolda ettiğimiz muhabbetlerle zamanın nasıl geçtiğini anlamazdık
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,032
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bende şişli endüstri meslek lisesi mezunuyum okul zamanı (1988-1991) yılları arasında az gezmedik şişli osmanbey ne günlerdi be
Yürüyerek Beşiktaşa kadar gezmeye giderdik yolda ettiğimiz muhabbetlerle zamanın nasıl geçtiğini anlamazdık

Futbol sahasına girip üçe üç maç yapardık. Öyle gerizekâlılardık o yaşlarda. (Bilmeyenler için; saha tam boy...) (Maç uzun sürmüyordu tabi.)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst