Okan Bayülgen’in 46 binlik Ninja’sı çalındı

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
İstanbul'da nasıl bir hayat sürüyorsunuz anlamıyorum...
Şu izmirlilerinde izmiri gökten zembille inmiş gibi göstermelerine dayanamıyorum arkadaş :) istanbulda en kötü semtte bile gecenin istediğin saatinde dışarı çıkar dolaşırsın çok kıl tip değilsen hiçbirşey olmaz.ama izmirin öyle mühitleri varki gece 1den sonra sokaktan geçen arabaya saldıran tipler var.Bu aynı tipler dükkanının önündeki kediyi zevk için öldüren tipler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
istanbulda en kötü semtte bile gecenin istediğin saatinde dışarı çıkar dolaşırsın çok kıl tip değilsen hiçbirşey olmaz.ama izmirin öyle mühitleri varki gece 1den sonra sokaktan geçen arabaya saldıran tipler var.Bu aynı tipler dükkanının önündeki kediyi zevk için öldüren tipler...

Yaşadığın şehirden yeterince haberin yok. :)
İstanbul'da gece bile değil gündüz vakti, hiç bir sebep olmadan yolunun kesileceği soyulacağın semtler bile var. Çevik kuvvetin helikopter desteğiyle operasyon yaptığı bir semt.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
etraf hırsız kaynıyor bu zamanda kilitlemeden sokağa birşey bırakılmazki,adamlar kırk kilitli alarmlı motorları götürüyor,direksiyon kilidi çerez gibi gelir bizim hırsızlara ,keşke en azından bir alarmlı disk kilidi takmış olsaydı kurtulma ihtimali yüksek olurdu,okan bayülgenede geçmiş olsun inşallah bulunur
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu arada Beyoğlu/Galata gibi yerde sokakta kilitlemeden motor mu bırakılır diye düşünenler, bu adamın otoruduğu yer Galata'da tarihi bir bina da olsa zamanın site formatı gibi bir yer ve etrafında güvenlik kameraları bile var. Yanin kilitlemeye ihtiyaç duymaması o kadar da olağan dışı sayılmaz.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Peynir ekmek gibi motor çalıyorlar bu aralar. Birde üstüne biniyorlar motorun hemen çalıştırabiliyor ve kaçabiliyorlar.. Gerçekler hayretler içerisinde bir durum. Bu kadar kolay demekki...
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
Motosiklet kaskolarında kapalı garajda bulundurma şartı var.
Birşey talep edemez..
Muhtemelen bir kamyonetin arkasına atmıslardır.. O kamyonette sahte plakalıdır.. Koskoca okan bayülgen in motoru.. Kendisini ele vercek kadar saf değildir hırsızlar.

Okan Bayülgen'e geçmiş olsun. Umarım bulunur yada kaskodan parasını alır.

Kapalı garaj zorunluluğu her sigorta firmasında yok iyi araştırmanızı öneririm.

Eğer motosikletinizi kaskolatmayı düşünüyorsanız, kendi kaskolattığım yerin ismini vereyim görüşün.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
185
okan bayülgene kimler hocalık etmiş, motorculuğu kimlerden öğrenmiş bilen var mı? beyoğlu gibi sakat bir yerde "direksiyon kilidi" ile motosiklet bırakmak nasıl bir anlayıştır? hiç motorcu dostu, çevresi olmamış mı diyesi geliyor insanın. güçlükle aldığımız 5bin, 10bin liralık motorlarımıza gözümüz gibi bakıyoruz, çoğumuz maaşlı çalışmamıza rağmen yeri geliyor kapalı otoparka, yer geliyor isparka koyuyoruz. insan biraz gözlemler, istanbulda motorcu olmak o kadar kolay değil.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
isim vermek istemiyorum (sahibinden de satış yapan 2 farklı parçacı)
onları bi takibe alsınlar

aynen öyle,bu kişileri poliste tanıyor ve biliyor hatta birinin çok yakın akrabası da yüksek mevkiide bir polis. bu hırsızları sen ve ben gibi neredeyse herkez biliyor ama adamlar sanki devlet memuruymuş gibi hiç kimse birşey demiyor.. nasıl bir ülkede yaşıyoruz anlamıyorum.

bu arada bu kişileri bilmeyenler için küçük bir ip ucu, biri F.K. diğeri M.Ö.
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
Arkadaşlar burdan görüşümü bildirmek istiyorum.Bu olaydan alınması gereken en büyük ders ne olalıdır sizce?
Gerek araba piyasasında olsun gerekse motosiklet piyasasında asla çıkma parça almamalıyız ve/veya bilerek taktırmamalıyız.

Biz tüketiciler bu tür konularda daha bilinçli hareket edersek, amacı kötü olan insanların ekmeğine yağ sürmemiş oluruz.

Çıkma parçaya hayır;
Çünkü nerden nasıl hangi şartlarda çıktıda bizlere satılmak isteniliyo biliyormuyuz, bu nedenle fırsatçılara ortam yaratmamak adına dikkat lütfen.

cok dogru soyluyorsun bilader fakat motorun bir plastik camurluguna 400 tl isteyince servis mecbur kaliyorsun cikma parca bulmaya bukadar da adam kaziklanmaz ki..ben simdi ebay dan bulmaya calisiyorum geldi deyyusun biri oldugu yerde duran motora gum diye yerlestirdi arabayi hop nooluyo diyene kadar sivisti gitti...fahis fiyattan parca satilinca insanlar mecbur kaliyor..
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
aynen öyle,bu kişileri poliste tanıyor ve biliyor hatta birinin çok yakın akrabası da yüksek mevkiide bir polis. bu hırsızları sen ve ben gibi neredeyse herkez biliyor ama adamlar sanki devlet memuruymuş gibi hiç kimse birşey demiyor.. nasıl bir ülkede yaşıyoruz anlamıyorum.

bu arada bu kişileri bilmeyenler için küçük bir ip ucu, biri F.K. diğeri M.Ö.

F.K nın (İlk motorum)işini iyi yapmamasından dolayı 2.5bintl zararım var. Hafif çapta mafyadır kendisi Abisi yada kardeşi polis sanırım.
M.Ö ise 2.5euroluk malı bana telefonda 150tl ye satmaya çalışan bir omurgasızdır.
telefonu küfür edip yüzüne kapadığımda tekrar arayıp - Kardeşim ihtiyacın yokmu? ben senin işin görülsün istedim diyecek
kadar jöle kıvamındadır.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
443
biraz ağır olacak ama, yazmadan geçemiyorum.
bence ne kadar çıkma parça alan adam varsa hepsi motosiklet çalanlar kadar hırsızdır, hırsızlara ne sıfat veriliyorsa çıkmacılara da, alanı satanı, o sıfat verilir. bu işin hiç bi gerekçesi olamaz. pahalıysa parça, gücün yetmiyorsa, o zaman parçası ucuz kesene göre motora bineceksin arkadaş.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
iyi olmuş. çıkma parça mafyasının bir kere daha gözler üzerine çekildi. bu ülkede gangsterler mafyalar çeteler bitmedikçe bu ülke gelişmeyecek. gerçi onları besleyenlerin de amacı bu ya!

---------- Post added at 13:47 ---------- Previous post was at 13:42 ----------

F.K nın (İlk motorum)işini iyi yapmamasından dolayı 2.5bintl zararım var. Hafif çapta mafyadır kendisi Abisi yada kardeşi polis sanırım.
M.Ö ise 2.5euroluk malı bana telefonda 150tl ye satmaya çalışan bir omurgasızdır.
telefonu küfür edip yüzüne kapadığımda tekrar arayıp - Kardeşim ihtiyacın yokmu? ben senin işin görülsün istedim diyecek
kadar jöle kıvamındadır.

aaaa F.K. da mı? :( ondan parça almıştım ben... bak şimdi...

M.Ö. nün tam adını bana özel mesaj atar mısın
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
F.K nın (İlk motorum)işini iyi yapmamasından dolayı 2.5bintl zararım var. Hafif çapta mafyadır kendisi Abisi yada kardeşi polis sanırım.
M.Ö ise 2.5euroluk malı bana telefonda 150tl ye satmaya çalışan bir omurgasızdır.
telefonu küfür edip yüzüne kapadığımda tekrar arayıp - Kardeşim ihtiyacın yokmu? ben senin işin görülsün istedim diyecek
kadar jöle kıvamındadır.

polis derken düz memur değil malesef emniyet amiri :( kardeşi abisi değil başka bir yakını
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst