Şu izmirlilerinde izmiri gökten zembille inmiş gibi göstermelerine dayanamıyorum arkadaşİstanbul'da nasıl bir hayat sürüyorsunuz anlamıyorum...
istanbulda en kötü semtte bile gecenin istediğin saatinde dışarı çıkar dolaşırsın çok kıl tip değilsen hiçbirşey olmaz.ama izmirin öyle mühitleri varki gece 1den sonra sokaktan geçen arabaya saldıran tipler var.Bu aynı tipler dükkanının önündeki kediyi zevk için öldüren tipler...
Motosiklet kaskolarında kapalı garajda bulundurma şartı var.
Birşey talep edemez..
Muhtemelen bir kamyonetin arkasına atmıslardır.. O kamyonette sahte plakalıdır.. Koskoca okan bayülgen in motoru.. Kendisini ele vercek kadar saf değildir hırsızlar.
isim vermek istemiyorum (sahibinden de satış yapan 2 farklı parçacı)
onları bi takibe alsınlar
Arkadaşlar burdan görüşümü bildirmek istiyorum.Bu olaydan alınması gereken en büyük ders ne olalıdır sizce?
Gerek araba piyasasında olsun gerekse motosiklet piyasasında asla çıkma parça almamalıyız ve/veya bilerek taktırmamalıyız.
Biz tüketiciler bu tür konularda daha bilinçli hareket edersek, amacı kötü olan insanların ekmeğine yağ sürmemiş oluruz.
Çıkma parçaya hayır;
Çünkü nerden nasıl hangi şartlarda çıktıda bizlere satılmak isteniliyo biliyormuyuz, bu nedenle fırsatçılara ortam yaratmamak adına dikkat lütfen.
aynen öyle,bu kişileri poliste tanıyor ve biliyor hatta birinin çok yakın akrabası da yüksek mevkiide bir polis. bu hırsızları sen ve ben gibi neredeyse herkez biliyor ama adamlar sanki devlet memuruymuş gibi hiç kimse birşey demiyor.. nasıl bir ülkede yaşıyoruz anlamıyorum.
bu arada bu kişileri bilmeyenler için küçük bir ip ucu, biri F.K. diğeri M.Ö.
Motosiklet kaskolarında kapalı garajda bulundurma şartı var.
Birşey talep edemez..
F.K nın (İlk motorum)işini iyi yapmamasından dolayı 2.5bintl zararım var. Hafif çapta mafyadır kendisi Abisi yada kardeşi polis sanırım.
M.Ö ise 2.5euroluk malı bana telefonda 150tl ye satmaya çalışan bir omurgasızdır.
telefonu küfür edip yüzüne kapadığımda tekrar arayıp - Kardeşim ihtiyacın yokmu? ben senin işin görülsün istedim diyecek
kadar jöle kıvamındadır.
F.K nın (İlk motorum)işini iyi yapmamasından dolayı 2.5bintl zararım var. Hafif çapta mafyadır kendisi Abisi yada kardeşi polis sanırım.
M.Ö ise 2.5euroluk malı bana telefonda 150tl ye satmaya çalışan bir omurgasızdır.
telefonu küfür edip yüzüne kapadığımda tekrar arayıp - Kardeşim ihtiyacın yokmu? ben senin işin görülsün istedim diyecek
kadar jöle kıvamındadır.