- Katılım
- 19 Mar 2011
- Mesajlar
- 1,661
- Konu Yazar
- #1
Nisan ayında Garanti bankasından ogs cihazı aldım. Cihazı ilk aldığım gün ve temmuz ayında 1 er kez okumadı. kgm den sorgulattığımda ceza görünüyor. Normalde cihaz yanımda olmasa dahi hesabımdan otomatik normal ücret olarak düşmesi lazım. O günden bugüne bankayı defalarca aradım , şubeye gittim, hatta mail bile attım . Fakat aldığım cevap hep aynıydı. Plakanıza ait ceza bulunmamaktadır. ardından Karayollarına mail attım telefon ettim ve bana cevapları plakanıza kayıtlı ogs cihazı bulunmamaktadır oldu. Bankaya bana dediklerini aktardığımda ,hayır efendim plakanız kayıtlı ve cezanız bulunmamaktadır oldu. Artık kafayı yiyecektim. ortada 2 adet kaçak geçiş ihlali var ama bir türlü kim doğru kim yanlış söylüyor bulamadım. taki son kez karayollarını aradığımda cihaz seri nosundan kontrol edip bu cihaz sizin plakanıza ait değil diyip benım plakamı defalarca tekrar ettırıp teyid ettirdiler ve sonunda gerçeği öğrendim. Meğer cihaz 34 plaka yerine 16 plakaya açılmış. Yani bundan banka suçlu ama suçlarını kabul etmiyorlar.
Garanti bankası müşteri temsilcisi bayan bana koskoca garanti sizi mağdur etmez diyince iyice sinir katsayım arttı ve dedimki ; Koskoca banka benı magdur etmez diyorsunuz ama bir plakayı bile doğru yazamamışsınız dedim. Şuan cihaza internetten başvurdugum için banka cezayı normal ücrete cevirmediği gibi cezayıda karşılamıyor. Bende dava açma düşüncesine girdim fakat 80 tl için dünya kadar para verip dava açmak pek mantıklı gelmedi.
Açıkçası bankaya ait bütün hesaplarımı kapatıp protesto etmekten başka bir seçeneğimin kalmadığını düşünüyorum ve tabi cezayı paşa paşa ödeyipte. Bunların dışında fikri veya tavsiyesi olan varsa görüşlerinize açığım.
Garanti bankası müşteri temsilcisi bayan bana koskoca garanti sizi mağdur etmez diyince iyice sinir katsayım arttı ve dedimki ; Koskoca banka benı magdur etmez diyorsunuz ama bir plakayı bile doğru yazamamışsınız dedim. Şuan cihaza internetten başvurdugum için banka cezayı normal ücrete cevirmediği gibi cezayıda karşılamıyor. Bende dava açma düşüncesine girdim fakat 80 tl için dünya kadar para verip dava açmak pek mantıklı gelmedi.
Açıkçası bankaya ait bütün hesaplarımı kapatıp protesto etmekten başka bir seçeneğimin kalmadığını düşünüyorum ve tabi cezayı paşa paşa ödeyipte. Bunların dışında fikri veya tavsiyesi olan varsa görüşlerinize açığım.