Öğrencinin sıfırdan motor alma hikayesi ve masrafları

Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.

Başlangıç için çok iyi bir seçim yapmışsınız.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
dostum sen mutluysan sorun yok :) her halimiz kendi tercihimiz. her ne kadar ehliyetsiz ve illegal başlasam da bende zamanla ehliyet ve kısmen koruma ekipmanı sahibi oldum ama ben senin yetindiğin şeyler ile yetinemedim.

bana görünüş olarak karizma ve yakışıklılık lazımdı, seri olması gerekiyordu ve kalite yönünden de bilindik olması gerekiyordu ve cbf ile ybr modellerini elemem çok kolay oldu bu yüzden ve şu anda 10 ay 5 gün oldu tvs apache kullanalı ve memnun olduğumu söyleyeyim.

bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur.

bakımlarını gerektiği gibi yaptığın sürece bir çok marka ve model kalitelidir.

hikayen hoşuma gitmedi, çok sıradan :D
 
Katılım
28 Eyl 2016
Mesajlar
121
dostum sen mutluysan sorun yok :) her halimiz kendi tercihimiz. her ne kadar ehliyetsiz ve illegal başlasam da bende zamanla ehliyet ve kısmen koruma ekipmanı sahibi oldum ama ben senin yetindiğin şeyler ile yetinemedim.

bana görünüş olarak karizma ve yakışıklılık lazımdı, seri olması gerekiyordu ve kalite yönünden de bilindik olması gerekiyordu ve cbf ile ybr modellerini elemem çok kolay oldu bu yüzden ve şu anda 10 ay 5 gün oldu tvs apache kullanalı ve memnun olduğumu söyleyeyim.

bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur.

bakımlarını gerektiği gibi yaptığın sürece bir çok marka ve model kalitelidir.

hikayen hoşuma gitmedi, çok sıradan :D

Çok satsın diye yazmamıştım :) teşekkürler
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
276
dostum sen mutluysan sorun yok :) her halimiz kendi tercihimiz. her ne kadar ehliyetsiz ve illegal başlasam da bende zamanla ehliyet ve kısmen koruma ekipmanı sahibi oldum ama ben senin yetindiğin şeyler ile yetinemedim.

bana görünüş olarak karizma ve yakışıklılık lazımdı, seri olması gerekiyordu ve kalite yönünden de bilindik olması gerekiyordu ve cbf ile ybr modellerini elemem çok kolay oldu bu yüzden ve şu anda 10 ay 5 gün oldu tvs apache kullanalı ve memnun olduğumu söyleyeyim.

bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur.

bakımlarını gerektiği gibi yaptığın sürece bir çok marka ve model kalitelidir.

hikayen hoşuma gitmedi, çok sıradan :D

Dostum senin motorun çok cirkin ya. Yani ybr cbf ye cirkin demişsin de. Cok cirkin yani

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

Çok satsın diye yazmamıştım :) teşekkürler

Kardesim sende tuttuğunu koparan biriymissin. Helal olsun sana Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Dostum senin motorun çok cirkin ya. Yani ybr cbf ye cirkin demişsin de. Cok cirkin yani

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------



Kardesim sende tuttuğunu koparan biriymissin. Helal olsun sana Allah kaza bela vermesin

tvs apache çirkin diyen biri ilk defa görüyorum, bence dediğine kendin dahi inanmıyorsun.

söz konusu sadece tip değil, çok kullanışlı ve mühendisler başka şeyleri dahi düşünmüş. iki tane trip metre, saat göstergesi, sele sökmek için sadece bir tane pim çekmen ve benzeri özellikler mevcut.

olay tipten ibaret değil, hintliler bu işe sandığından daha çok önem veriyorlar ve tvs apache sağlamlığı dillerden düşmez.

diline dolamak için yanlış bir model seçiyorsun şimdiden uyarayım :)
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
kendin çalışıp aldığın kıymetli olur
kazasız sürüşler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst