Teşekkürler, Ege'de okuyorum. Siz ?
Osman Kibar kavşağı, Küçükpark, Büyükpark ve benim öğrenciyken yaşadığım Evka-4. Olm ne günlerdi lan 15 sene olmuş oraları bırakalı. Allahtan 3-5 tanıdık falan var da birkaç senede bir gezebiliyorum tekrar.
dostum sen mutluysan sorun yokher halimiz kendi tercihimiz. her ne kadar ehliyetsiz ve illegal başlasam da bende zamanla ehliyet ve kısmen koruma ekipmanı sahibi oldum ama ben senin yetindiğin şeyler ile yetinemedim.
bana görünüş olarak karizma ve yakışıklılık lazımdı, seri olması gerekiyordu ve kalite yönünden de bilindik olması gerekiyordu ve cbf ile ybr modellerini elemem çok kolay oldu bu yüzden ve şu anda 10 ay 5 gün oldu tvs apache kullanalı ve memnun olduğumu söyleyeyim.
bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur.
bakımlarını gerektiği gibi yaptığın sürece bir çok marka ve model kalitelidir.
hikayen hoşuma gitmedi, çok sıradan![]()
dostum sen mutluysan sorun yokher halimiz kendi tercihimiz. her ne kadar ehliyetsiz ve illegal başlasam da bende zamanla ehliyet ve kısmen koruma ekipmanı sahibi oldum ama ben senin yetindiğin şeyler ile yetinemedim.
bana görünüş olarak karizma ve yakışıklılık lazımdı, seri olması gerekiyordu ve kalite yönünden de bilindik olması gerekiyordu ve cbf ile ybr modellerini elemem çok kolay oldu bu yüzden ve şu anda 10 ay 5 gün oldu tvs apache kullanalı ve memnun olduğumu söyleyeyim.
bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur.
bakımlarını gerektiği gibi yaptığın sürece bir çok marka ve model kalitelidir.
hikayen hoşuma gitmedi, çok sıradan![]()
Çok satsın diye yazmamıştımteşekkürler
Dostum senin motorun çok cirkin ya. Yani ybr cbf ye cirkin demişsin de. Cok cirkin yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------
Kardesim sende tuttuğunu koparan biriymissin. Helal olsun sana Allah kaza bela vermesin