Varan 1 Diyelim Buna![]()
varan 1 :silent:
gürkan olmuyo ama böle pastasız filan![]()
Nice senelere doğum gününüz kutlu olsun.
Nice Senelere![]()
gürkan abi nice mutlu yıllara..
Doğum gunun kutlu olsun daima sevdiklerinizle beraber olun inş
Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil hergün farklı ve özelsin.. Dostluğumun,arkadaşlığımın verdiği keyfi sana anlatmam çok zor. İyiki varsın. Birlikte daha nice yaşlara Abim..
sen tahmin ettiğim kişimisin? :silent:
saol abi teşekkür ederim poyrazla olan benim için bir dostan öte bir can dostu inş hep böyle dosluklarla kalalım iyiki varsınız :rendeer::rendeer::rendeer:doğumgünün kutlu olsun gürkanım,bundan sonraki yaşamın sevdiklerinle ve ailenle birlikte sağlıkı,huzurlu ve neşeli geçsin poyrazla kurduğunuz dostluğun bitmemesi dileğiyle.
sen tahmin ettiğim kişimisin? :silent:
Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil hergün farklı ve özelsin.. Dostluğumun,arkadaşlığımın verdiği keyfi sana anlatmam çok zor. İyiki varsın. Birlikte daha nice yaşlara Abim..
süprizmi oldu sana canım :queen:
teşekkür ederim dileklerin için seni kimse tanımasada ben tanıyorum :rendeer::bounce::bounce::bounce::bounce:
Doğum gününüz kutlu olsun :rendeer:Kadir gecesi mi doğdun mübarek derler ya? Mübarek insansınsınız : )
süpriz oldu
yeni nıkın hayırlı olsun canımcım :rendeer:
süpriz oldu
yeni nıkın hayırlı olsun canımcım :rendeer: