OĞLUMVEBEN doğumgünün kutlu olsun...

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
bende memenun oldum Gürkan abi :)

tekrar mutlu yıllar Allah gönlüne göre versin herşeyi
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
Son düzenleme:

ESN

Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
16
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil hergün farklı ve özelsin.. Dostluğumun,arkadaşlığımın verdiği keyfi sana anlatmam çok zor. İyiki varsın. Birlikte daha nice yaşlara Abim..
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil hergün farklı ve özelsin.. Dostluğumun,arkadaşlığımın verdiği keyfi sana anlatmam çok zor. İyiki varsın. Birlikte daha nice yaşlara Abim..

sen tahmin ettiğim kişimisin? :silent:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
doğumgünün kutlu olsun gürkanım,bundan sonraki yaşamın sevdiklerinle ve ailenle birlikte sağlıkı,huzurlu ve neşeli geçsin poyrazla kurduğunuz dostluğun bitmemesi dileğiyle.
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
doğumgünün kutlu olsun gürkanım,bundan sonraki yaşamın sevdiklerinle ve ailenle birlikte sağlıkı,huzurlu ve neşeli geçsin poyrazla kurduğunuz dostluğun bitmemesi dileğiyle.
saol abi teşekkür ederim poyrazla olan benim için bir dostan öte bir can dostu inş hep böyle dosluklarla kalalım iyiki varsınız :rendeer::rendeer::rendeer:

sen tahmin ettiğim kişimisin? :silent:

süprizmi oldu sana canım :queen:

Bugün doğum günün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil hergün farklı ve özelsin.. Dostluğumun,arkadaşlığımın verdiği keyfi sana anlatmam çok zor. İyiki varsın. Birlikte daha nice yaşlara Abim..

teşekkür ederim dileklerin için seni kimse tanımasada ben tanıyorum :rendeer::bounce::bounce::bounce::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Doğum gününüz kutlu olsun :rendeer:Kadir gecesi mi doğdun mübarek derler ya? Mübarek insansınsınız : )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst