departed Katılım 12 Tem 2007 Mesajlar 665 9 Nis 2008 Konu Yazar #1 aslan kral sekız yasına gırdı manıtasıyla kutladı:queen::queen::queen:
VaScO1925 Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 7,516 9 Nis 2008 #2 aslan parçasına bak Allah bağışlasın.. yanından eksik etmesin.. maşallah. doğum gününü kutlarım oğlunun abi.
aslan parçasına bak Allah bağışlasın.. yanından eksik etmesin.. maşallah. doğum gününü kutlarım oğlunun abi.
kalidor Katılım 20 Kas 2007 Mesajlar 739 9 Nis 2008 #3 Doğum günü kutlu olsun...Nice yaşlara sağlıklı ve mutlu girmesi dileğiyle...
Bin9yüz85 Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 30 Ara 2007 Mesajlar 1,685 9 Nis 2008 #5 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. departed' Alıntı: Genişletmek için tıkla ... Aman yarabbim yaaa bakışlara bakın artist Nice mutlu yıllara :rendeer:
departed' Alıntı: Genişletmek için tıkla ... Aman yarabbim yaaa bakışlara bakın artist Nice mutlu yıllara :rendeer:
koray gfb Katılım 11 Eki 2006 Mesajlar 691 9 Nis 2008 #6 doğum günü kutlu olsun çok yakışıklı maşallah büyüğünce çok canlar yakar
E emin_arikoglu Katılım 13 Ağu 2006 Mesajlar 3,044 9 Nis 2008 #7 nice yıllara, maşallah 41.000 kere :rendeer:
Şenonar Katılım 4 Ocak 2008 Mesajlar 1,876 9 Nis 2008 #8 doğum günü kutlu olsun allah bağışlasın inşallah oda büyüdüğünde senin ve bizim gibi motorcu olur :wiinkk:
doğum günü kutlu olsun allah bağışlasın inşallah oda büyüdüğünde senin ve bizim gibi motorcu olur :wiinkk:
delipoyraz Katılım 17 Nis 2006 Mesajlar 1,348 9 Nis 2008 #9 daha güzel günlerini görmek nasip olsun.... mutlu yıllar.. onlar büyüyor biz yaşlanıyoruz.. bayrağı çocuklara devredeceğiz..:bounce:
daha güzel günlerini görmek nasip olsun.... mutlu yıllar.. onlar büyüyor biz yaşlanıyoruz.. bayrağı çocuklara devredeceğiz..:bounce:
caner22 Katılım 30 Haz 2006 Mesajlar 1,331 9 Nis 2008 #10 Allah bağışlasın.. yanından eksik etmesin.. MaaşAllah. doğum gününü kutlarım:rendeer:
tic_ket Katılım 16 Şub 2008 Mesajlar 72 9 Nis 2008 #11 departed; [URL=http://imageshack.us' Alıntı: [/URL] Genişletmek için tıkla ... çok can yakar bu:cat::cat: allah bağışlasın abicim nice mutlu yıllara:rendeer::rendeer:
departed; [URL=http://imageshack.us' Alıntı: [/URL] Genişletmek için tıkla ... çok can yakar bu:cat::cat: allah bağışlasın abicim nice mutlu yıllara:rendeer::rendeer:
MoToR Katılım 31 Ocak 2005 Mesajlar 2,031 9 Nis 2008 #12 bakışını yerim senin,çok deli bakıyor bu yakışıklı allah daha nice doğum günlerini göstersin
kalyo Katılım 16 Tem 2007 Mesajlar 349 9 Nis 2008 #13 Allah bağışLasın çok şeker )) + kızın yanındayken ki fotoyLA parktaki fotodaki cocuk aman yarabbim nası masum kızın yanındayken
Allah bağışLasın çok şeker )) + kızın yanındayken ki fotoyLA parktaki fotodaki cocuk aman yarabbim nası masum kızın yanındayken
COQ Motosiklet Eğitmeni Katılım 27 Ocak 2008 Mesajlar 11,727 9 Nis 2008 #14 Allah Uzun Ömürler Versin.. Birlikte nice sağlıklı senelere inşallah...
yürekçe Mersin İl Temsilcisi Katılım 2 Ağu 2006 Mesajlar 10,372 9 Nis 2008 #15 allah analı babalı büyütsün. nice yıllara
ozzy73 Katılım 16 Tem 2007 Mesajlar 1,027 Motosikleti Dl650vstorm 9 Nis 2008 #16 allah bağışlasın hayırlı bi evlat olarak nice senelere inşallah.(yakışıklıymış kereta)
OGLUMVE BEN Katılım 8 Şub 2008 Mesajlar 14,836 9 Nis 2008 #17 allah nice dogumgünü görmek nasip etsin :rendeer:
vedatarpacı Katılım 31 Mar 2006 Mesajlar 862 9 Nis 2008 #18 maşallah. darısı düğününe.. bu arada dua et de manitasının babası forumu okumuyordur
okayyorukcuoglu Katılım 17 Ağu 2007 Mesajlar 1,470 9 Nis 2008 #19 allah bağışlasın abi sağlıklı mutlu nice yıllara doğum günün kutlu olsun artis :wiinkk: :rendeer: