OGAME ve Motosiklet.net

Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
Motosiklet.Net sitesini Ogame'de de temsil etmek isteyenlere duyuru.
Ben bu oyunu yaklaşık 2005 başından beri oynuyorum.Eğer sizin de içinizde OGAME oyuncuları varsa gelin OGAME evreninde bir ittifak altında birleşelim.Böylece Motosiklet.Net in adını OGAME evrenine de taşımış oluruz.İlgilenenler için hangi evren altında oyuna başlanacağı ve kurulacak ittifak detayları özel mesaj yoluyla paylaşılacaktır.Hali hazırda bu gibi bir olaya girişmiş olanlar da lütfen benimle özel mesaj yoluyla irtibata geçsinler.Benim tavsiyem 3. Evren'de oyuna katılmak çünkü en heyecanlı evren 3. evren.PcNet dergisi tarafından bile heyecanı tasdiklenmiştir.

ps.. Eyong sen oynuyormusun bu oyunu? Söylesene nerdesin?
Eğer oynuyorsan sana bir kaç filo hediye gönderiim. :)))
Ame hep söyledim halen de söylüyorum.Mevlanacılık oynamaktan biraz vazgeçmek gerekiyor böyle durumlarda.Gereken cevabı gerekenlere vermek lazım...

::angry2:: ::evil:: ::angry2::
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sanal alemde savaşa ne gerek var yahu;alalım top tüfek tabanca sapan... dalalım birbirimize :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Bahsi geçen oyunda bir ittifak kurulabilir, ve bunu sadece oyun olarak oynayabiliriz. Böyle şeylere gerek yok luxor, biz kimseye düşman değiliz :)
Bu yüzden yazını editlemeni ve konuyu sadece o oyun altında beraber olmayla ilgili değiştirmeni isticem senden. Lütfen...


Not : Eğer değiştirmezsen ben değişirim :cherry:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Arkadaşlar sakın bulaşmayın bu oyuna, fazla bağımlılık yapıyor.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
yok canım, ne bağımlılığı.ben 2005 başından beri hergün+her gece oynuyorum, bağımlılık falan yaptığına hiç rastlamadım. :queen:
 
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bu oyuna yeni başladım daha gelişme aşamasındayım bu nedenle oyunun detaylarını daha öğrenemedim ama yavaş yavaş öğreneceğim eğer bi acemiyle ittifak yapmak istersen ben burdayım :p :cat:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
hangi evrendensin.aynı evrende olmazsak berber oynayamayız çünkü...
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
173
bende oynuyorum ama sadee sabah ve akşam madenleri boşaltmak için giriyorum oyuna.

18.evrene yolun düşerse bekleriz bi çayımızı içersin. :)

-şu an sürekli saldırı oldugu için pek gelişebildiğim söylenemez.Eğer ilk yüz içinde isen bi elemanın kulağını çeksen . nickini ve koordinatlarını gönderebilirim sana. Adam 100. sırada ve boş gezegene dalıyor sürekli...eee bende övgü dolu mesajlar göndermeden edemiyorum. Turkler ittifakındayım ben ayrıcaa..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
3. evrende kulak çekmek problem diil de 18 de herseye tekrar başlamak lazım.o zor işte...:mrgreen:
 
Katılım
5 Nis 2005
Mesajlar
40
Bende bagımlık yaptıgını gormedim

ortalam 15 saat online ım ama bagımlı degilim.
1 de ve 5 te oynuyorum
1 de ilk 400
5te ilk 150 icindeyim
ama bu gune kadar hic ittifakım olmadı ve hile yapmadım
:)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
bende motor almadan önce arkadaşlar gibi bende bağımlı değildim!!!yani gunde 16 saat online değildim,finallere çalışırken bi yandan pc hep açık değil di filan!!!:):):)
aman arkadaşlar aman,oynayanlar bir ittifak kursunlar hatta çok eğlenceli olur ama bu oyuna başlamadıysanız sakın bulaşmayın gerçekten sosyal hayattan koparıyordu beni az daha:)
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Ben daha yeni bulaştım, 14. evrendeyim. Henüz hiç alet edevatım yok, para biriktiriom. 12.218 YTL olunca Transalp alcam :cherry:
 
Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
32
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
: ben 9 ve 24 deyim daha gelişme aşamasındayım şu an bina yapmakla uğraşıom:p bende öğlen ve akşam giriyorum:mrgreen:
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Bu ne abiler ablalar ? Acaip merak ettim. Nerden edinilir ? Nasıl bir oyundur ? Ücretli midir ?
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Abi Online oyuunlardan paçamı zor kurtardım. Abartmıyorum 4 sene kadar süren ailemin ve kendimin verdiği cabalar sonucunda paçayı kurtardım tek öğrendiğim ise bu oyunlardan antisosyal yapıyor insanı..... :queen: Gelin şimdi ittifak olalım motosikletlere atlayıp bir barı basalım daha cok işe yarıyor.
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Ben şimdi abone oldum ama pek bişi anlamadım henuz. Başında durmak için ne gibi bir sebep var anlamadım. Madenler falan otomatik cıkıyo. Binayı inşa et diyosun sora 3-5 dakka yada saat neyse, kendisi yapılıyor. Eee oyunda aktif olarak başında durmayı gerektirecek ne yapıyorsunuz kardesim.
 
Süper Moderatör
Yönetici
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
4,906
Motosikleti
Harley Davidson Softail 107
Valla cenk bende pek anlamadım, ama galiba önce iyice bi para biriktirip gelişmek lazım. İlerledikçe kendine gemi filo asker filan alıon galiba, sonrada önüne gelen kafire verion sopayı :)
 
Katılım
5 Ağu 2005
Mesajlar
43
ay yapmanın kolay bi yolu war mış luxor sen biliyosundur kesin bizimle de paylaşsırmısın.hem hazırda oynayanlar içinde iyi olur
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ay yapmanın en iyi yolu sıkı bir filonuzun ve bol bol solar uydunuzun olduğu bir gezegene çooook sıkı bir saldırı yemenizdir.sonrada 5/1 oranında çıkabilecek ay için oturup dua etmek gerekiyor...
cenk sen daha yenisin, biraz gelişince daha iyi anlarsın ama o zamana kadar sabredebilirsen.zevki asıl o zaman çıkıyor oyunun.ama sen sabırsız bir arkadaşımızsın.sanmıyorum ki o zamana kadar sabredesin. :) :bounce: :queen: :cat:
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Luxor kendimi KOC (kings of chaos) oyunundan zar zor kurtarmıştım ki bu oyunla karşıma çıktın, manyak gibi oynamaya başladım yine, bakalım ne olacak bu halimiz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst