Off-Road zincir yağı Racing motorda kullanılırmı??

Katılım
19 May 2017
Mesajlar
4
merhaba beyler geçenlerde internetten ıpone750ml zinciryağı aldım lakin OFF-ROAD zincir yağı gelmiş,motorum ise racing motor ben bu offroad zincir yağını kullansam zararı olurmu
 
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Yağlayıp biraz kullan ve bizleri bu konuda aydınlat racingçi kardeşim.
 
Katılım
5 Eyl 2016
Mesajlar
210
Internetten verilen siparişler belli bir süre içinde iade edilebiliyor. Bunu araştırılmalı ve gerekirse iade etmelisin. Eğer iade etmeyeceksen de bence kullanmakta sorun yok fakat 250 lik racing kullanıyorsan. Yüksek devir çeviren 1000 veya 600 Cc aletler için racing yağı kullanılıyor. Off Road yağının özelliği tozlu topraklı yollarda zincirin pislik tutmamasını sağlamak.
 
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
250cc de kullanırsın herhangi bir sorun olmaz ( denendi ) ancak offroad yağı ısınınca çok akışkan olur sağ sola sıçrar hem motorunu batırır hemde her yerin yağ olur. ve zincire tutunma oranı düşük sık sık yağlaman gerekecektir. kullananı gördüm aynı sizin gibi ziyan olmasın diye kullandı arkadaş ama bin pişman oldu...
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Ipone markalı ürünlerin 10da9u Off-road ürünüdür hocam öncelikle bunu söyleyeyim.

Ve sorunuza cevap, racing makina zincirine ipone kullanırsanız arkadaşın dediği gibi zinciri elinize alırsınız.

Ipone yağ incedir ve fazla kaygandır, yüksek devirde dönen dişliler için ölüm saçar.
 
Katılım
19 May 2017
Mesajlar
4
sağolun beyler çok yardımcı oldunuz yarın öbür gün iade eder bi motul alırız bu sefer de dikkat ederiz tipine
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Vay arkadaş vay siz ciddimisiniz şakamı yapıyorsunuz ayırt edemedim zinciri eline alırsın falan?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

Bu ne arkadaşreyzing yağı ofrod yağı tam bir saçmalık bu yazdıklarınız senelerdir motorcuyum hep ipone kullandım en çok yapışkanı ve sıçramayan uzun süre zincirde duran yağdır beyaz renkli teflonlu olan.Motorunuza istediğiniz zincir yağını kullamabilirsiniz, hiç zincir yağı kullanmayın ben garanti veriyorum bir süre sonra sadece baklalar kitlenir sıkışma olur ses yapar ömrü yarı yarıya azalır başkada bişey olmaz ben zincir yapsız çok motor gördüm kullandım.Zincir kopmaz kopsada yağlı zincirde kopar istefiğin kadar yağla, baklalar sıkışmasın ses yapmasın dişlileri erkenden bozmasın diye yağ kullanılır başka bişey için değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

Aksini ispat eden delilleriyle buyursun yazsın...
 
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Vay arkadaş vay siz ciddimisiniz şakamı yapıyorsunuz ayırt edemedim zinciri eline alırsın falan?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

Bu ne arkadaşreyzing yağı ofrod yağı tam bir saçmalık bu yazdıklarınız senelerdir motorcuyum hep ipone kullandım en çok yapışkanı ve sıçramayan uzun süre zincirde duran yağdır beyaz renkli teflonlu olan.Motorunuza istediğiniz zincir yağını kullamabilirsiniz, hiç zincir yağı kullanmayın ben garanti veriyorum bir süre sonra sadece baklalar kitlenir sıkışma olur ses yapar ömrü yarı yarıya azalır başkada bişey olmaz ben zincir yapsız çok motor gördüm kullandım.Zincir kopmaz kopsada yağlı zincirde kopar istefiğin kadar yağla, baklalar sıkışmasın ses yapmasın dişlileri erkenden bozmasın diye yağ kullanılır başka bişey için değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

Aksini ispat eden delilleriyle buyursun yazsın...

Hocam delil derken sizin için zinciri kopartıp buraya resim atamam, ama ıpone büyük çoğunluğu off-road motosikletler için ürün yapar, onroad'da üretiyor illaki hiç yok demiyoruz.
Ipone motuldan ucuz bi markada olmadığına göre, üzerinde kol gibi "Off-road" yazan zincir yağını kullanmaktansa aynı fiyata motul normal yağ kullanmak ne kaybettirir ki...
"Ben geçen gün +299 ile duz duvara çarptım ama bak hayattayım, demek ki düz duvara çarpmak can almıyormuş ben kefilim" der gibi bi cümle kurdunuz bana göre, ama yinede siz bilirsiniz tabi..
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Vay arkadaş vay siz ciddimisiniz şakamı yapıyorsunuz ayırt edemedim zinciri eline alırsın falan?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------

Bu ne arkadaşreyzing yağı ofrod yağı tam bir saçmalık bu yazdıklarınız senelerdir motorcuyum hep ipone kullandım en çok yapışkanı ve sıçramayan uzun süre zincirde duran yağdır beyaz renkli teflonlu olan.Motorunuza istediğiniz zincir yağını kullamabilirsiniz, hiç zincir yağı kullanmayın ben garanti veriyorum bir süre sonra sadece baklalar kitlenir sıkışma olur ses yapar ömrü yarı yarıya azalır başkada bişey olmaz ben zincir yapsız çok motor gördüm kullandım.Zincir kopmaz kopsada yağlı zincirde kopar istefiğin kadar yağla, baklalar sıkışmasın ses yapmasın dişlileri erkenden bozmasın diye yağ kullanılır başka bişey için değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------

Aksini ispat eden delilleriyle buyursun yazsın...

ben ironi yapmak amacıyla yazmıştım ciddiye alınmış.
Hiçbir yağ ne olursa olsun zincire zarar vermez. Yağ zincirin dostudur.
Konu sahibi arkadaş öyle bir yazmış ki sanki supersport zincirine sadece Supersport yağı kullanılır.
Ben kendi r1 motosikletime her 300kmde bir 10 liralık motip zincir yağı ve çıkma yağ surerim. Yağ yağdır. Motul ipone gibi yağlara saçma sapan paralar vermek bana göre değil.
 
Katılım
17 Nis 2012
Mesajlar
3,160
Ben motul off roadvkullaniyorum racingde tek sorun etrafi batiriyor hatta selenin altina kadar sicriyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst