Vay arkadaş vay siz ciddimisiniz şakamı yapıyorsunuz ayırt edemedim zinciri eline alırsın falan?
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------
Bu ne arkadaşreyzing yağı ofrod yağı tam bir saçmalık bu yazdıklarınız senelerdir motorcuyum hep ipone kullandım en çok yapışkanı ve sıçramayan uzun süre zincirde duran yağdır beyaz renkli teflonlu olan.Motorunuza istediğiniz zincir yağını kullamabilirsiniz, hiç zincir yağı kullanmayın ben garanti veriyorum bir süre sonra sadece baklalar kitlenir sıkışma olur ses yapar ömrü yarı yarıya azalır başkada bişey olmaz ben zincir yapsız çok motor gördüm kullandım.Zincir kopmaz kopsada yağlı zincirde kopar istefiğin kadar yağla, baklalar sıkışmasın ses yapmasın dişlileri erkenden bozmasın diye yağ kullanılır başka bişey için değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:40 ----------
Aksini ispat eden delilleriyle buyursun yazsın...
Hocam delil derken sizin için zinciri kopartıp buraya resim atamam, ama ıpone büyük çoğunluğu off-road motosikletler için ürün yapar, onroad'da üretiyor illaki hiç yok demiyoruz.
Ipone motuldan ucuz bi markada olmadığına göre, üzerinde kol gibi "Off-road" yazan zincir yağını kullanmaktansa aynı fiyata motul normal yağ kullanmak ne kaybettirir ki...
"Ben geçen gün +299 ile duz duvara çarptım ama bak hayattayım, demek ki düz duvara çarpmak can almıyormuş ben kefilim" der gibi bi cümle kurdunuz bana göre, ama yinede siz bilirsiniz tabi..