Of Of

Katılım
3 Şub 2009
Mesajlar
113
hocam sanki armut piş azıma düş diosn sanırsam ne okulun var ne işin. yaw benim okulum olmicaktı he oklm olmasaydı inan şuan altımda 2008 r1 olurdu. bak inan diorm yaw öğrenci olduğum halde o kdar para biriktirip kendime motor alıorm keşke okl olmasa da adam gibi bi yerde çalışsam diorm. Eğer Gerçek Bir Motor Hastasıysan motor paranı taştan çıkarırsın. herkesi de karşına alırsın tab ailen de dahil benim yaptıım şey çünki :D
 
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
250
bende 16 yaşında topladım parayıda aldım malum biraz tefecilik yaptık bizim sultana ama olsun :p niyetim kötü deildi :p
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Vallahi benim zealsun ' u hala ödüyorum staj maaşınla en güzeli bu olsa gerek hem çalış hem oku
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,329
valla abicim bende senin gibiydim bir zamanlar babam elektirikçi(elektrik teknisyeni) fabrikaların makinaların elektrik işlerini yapıyoruz ben sene 2006 da artık çıkan kabloları toplayıp ordan burdan o kabloları bir ghüzel soyarak bakırını aldım sonra sattım satım hurdacıya toptan alan böle yapa yapa derken 1.500 tl para biriktirmişdim ve 2006 yılında todayimi almışdım:) yani yeterki içinizde motor aşkı olsun herşey olur;) herşeye katlanılır parmaklarımın kesildiğini biliyorum:(:(maket bıçağından yaşım 20 şimdi motorla birileri görse arkadaşlarım vs akrabalar baba parası yemek ne güzel diyrlar halbuki öyle birşey yok
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
valla abicim bende senin gibiydim bir zamanlar babam elektirikçi(elektrik teknisyeni) fabrikaların makinaların elektrik işlerini yapıyoruz ben sene 2006 da artık çıkan kabloları toplayıp ordan burdan o kabloları bir ghüzel soyarak bakırını aldım sonra sattım satım hurdacıya toptan alan böle yapa yapa derken 1.500 tl para biriktirmişdim ve 2006 yılında todayimi almışdım:) yani yeterki içinizde motor aşkı olsun herşey olur;) herşeye katlanılır parmaklarımın kesildiğini biliyorum:(:(maket bıçağından yaşım 20 şimdi motorla birileri görse arkadaşlarım vs akrabalar baba parası yemek ne güzel diyrlar halbuki öyle birşey yok

işet alın teri helal olsun bende kredi cekip almıştım bizim babada da iş yok herşeyi tek yapıyorum dükkanımı actım evimi kurdum hep tek iş bizde bitiyo motor almayı kafaya koyduktan sonra zaten alırsın ;) bende cocukken bakır satardım :)
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
62
bir seyleri elde etmek istedigimizde eger caba gosteriyor isek, samimi isek, olmamasi icin bir sebep yok.... sadece istedigimiz seyler icin bir parca gayret, gerisi gelecektir...
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
1,411
yakınmakla olmuyo.. Arkadaşlara katılıyorum kafaya koymak lazım.. 2 sene para biriktirdim motor almak için şu an 500 tl borc ve kalanını nakit ödeyerek aldım.. Sonuçta hedefi koydum ve usanmadan ilerledim.. Motorumuzda çin malı başkasını beğenme şansımızda yok..
 
Katılım
27 Haz 2008
Mesajlar
17
çözüm Kolay Nazar Etme Neolur çalış Seninde Olur...YADA İSTERSEN SİTE OLARAK SANA PARA TOPLAYALIMDA ÖĞLE ALALIM OLMADI SÜPER LOTO OYNA BELKİ ÇIKIR...AMA EN GÜZELİ DİĞER ARKADAŞLARIN DİDİĞİ GİBİ ÇILIŞMAK :)
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Şub 2009
Mesajlar
22
arkadaslar tskler saolun hepinizede ama ben calısıyorum ankda muahasebe bürosunda 600 tl para aliyorum bi yere ayda 300 tl borc ödüyorum 100 tl de yol param kalio 200 o ikiyüzde carcur oluo anlamıyom tutamıyorum parayi dogru sölüosunuz 10 ay koysam 200*10=2000 tl ybr olur yada kredi ceker üstüne cbr 125 alirim ama diorum alabilsem bi motor yol parasından bile karım olur ayda 100 tl verecegime 50 tl benzin atsam motoruma 1 ay gider gelirim ve ayla carptıgında nerden baksan 10 ayda 500 tl karımda olur ama cesaret edemiorum ne bilim işim saglam olsa korkmayacam ama malesef korkuyorum yoksa suan yollarda bende ucardım motorla
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
62
o zaman bir sure icin sabredip bu istegini beklemeye almanda fayda var, zaten piyasa iyi degil, kriz ortaminda is garantisi de yok artik, sabret biraz bakalim zaman ne gosterecek.... zamana birak, baska biseylerle o merakini bastirmaya calis derim...
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
879
bnm de ailem maddi destek sağlamıyor ama lise öğrencisi olmama rağmen çalışıorum alacam da 1 2 ay içinde
ayrıca çin malı istemiorm diosn bence bu kadar secici olma abicim
ben iki yıldır bir çin malının hayallerini kuruyorum hiç yoktan, of of demekten eyi bence
....
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allahım laf olsun torba dolsun topiği mi yine..
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
Helal Sana Ama Ehlıyet Aldınmı Violence :)

Calısıyorum Ama Parayı Baska Yere Bagladım :)ama Bı Motor Almak ıcın Gecemı Gunduzume Katıp Calısaca;)

tşk ederim abi yok daha ehliyeti almadım yaşım tutmuyor.
trafiğe kapalı alanda kullanıyorum zaten trafige girmem pek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst