- Katılım
- 3 Şub 2009
- Mesajlar
- 113
hocam sanki armut piş azıma düş diosn sanırsam ne okulun var ne işin. yaw benim okulum olmicaktı he oklm olmasaydı inan şuan altımda 2008 r1 olurdu. bak inan diorm yaw öğrenci olduğum halde o kdar para biriktirip kendime motor alıorm keşke okl olmasa da adam gibi bi yerde çalışsam diorm. Eğer Gerçek Bir Motor Hastasıysan motor paranı taştan çıkarırsın. herkesi de karşına alırsın tab ailen de dahil benim yaptıım şey çünki 