O Kadar Salağım ki...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
Kunfucu panda 2 :D
Kış geldi artik şu özledigim sarı çizmeli resimleri atarsin artik :p
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,149
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Bu forumda yazdığın en aklı başında mesajdı ve konunun dışında değil tam kalbindeydi . "Kral Çıplak" diyebilmek için yürekli olmak lazım "salak" değil.

Dünyanın en güzel köfteleri sana feda olsun kardeşim.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Konu dışında motosiklet harici bir konu gördüğümde tepki verecek kadar salağım...:p

konu dışının özünü farkedemeyecek kadar ahmağım...:p


ve hatta o kadar aptalım ki üyeliğimi de bu nedenle sildirmeyi düşünebilecek kadar sınırları zorlayabilirim...:cherry:


konu dışı işte dangalak...:king:

gangam ne oldu yine kime kızdın neye kızdın..biliyorsun ki seni seven onlarca adam var burda
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
beyler olayın özünü anlatayım...geçen bir saat almak için konu açmıştım hatırlarsanız...casıo mevzusu...sizlere danıştım paylaşım güzel oldu vs...dangalağın biri benim bu konumu diline dolamış ve topik açmış...demiş ki..."yahu burası motosiklet sitesi millet saat muhabbeti yapıyor benim üyeliğimi silin" falan yazmış...e bende çıldırdım..şimdi artık burada olmadığı için bu şekilde hakaret etme ihtiyacı hasıl oldu...:p burada olmayan birine hakaret ettiğim için ban yimem herhalde dimi...mevzu budur...selam ve sevgiler olsun tüm dostlara...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Dün akşamdan beri konuya göz kulak oluyorum bir gelişme var mı diye meraklandım.
Hayırdır birader neyin var iyi misin?
Değilsen şöyle 2 duble Turkish mineral water ve labne peynir, yanınada az turşu ( acılı lahana ve salatalık ama ev yapımı olacak) önereceğim.
Geçmiş olsun der yanaklarından öperim.:p

Haydaaa acele cevap kestane kebap mevzuu bu olsa gerek.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Burada insanlar çıldırmış ..
Kendi kendilerine salak diyor..
Lütfen üyeliğimi silin...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Yukarıdaki mesajımı değiştir seçeneği için sebep bölümüne yazılabilecek harf sayısını hesaplama olanağını bulmuş oldum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Dün akşamdan beri konuya göz kulak oluyorum bir gelişme var mı diye meraklandım.
Hayırdır birader neyin var iyi misin?
Değilsen şöyle 2 duble Turkish mineral water ve labne peynir, yanınada az turşu ( acılı lahana ve salatalık ama ev yapımı olacak) önereceğim.
Geçmiş olsun der yanaklarından öperim.:p

Haydaaa acele cevap kestane kebap mevzuu bu olsa gerek.


abi naber...:p hemen aslan sütünü dayadın valla...stresden önceki son çıkış tabelası...:p


Burada insanlar çıldırmış ..
Kendi kendilerine salak diyor..
Lütfen üyeliğimi silin...


arkadaşım gözüme batıyorsun...:p
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
beyler olayın özünü anlatayım...geçen bir saat almak için konu açmıştım hatırlarsanız...casıo mevzusu...sizlere danıştım paylaşım güzel oldu vs...dangalağın biri benim bu konumu diline dolamış ve topik açmış...demiş ki..."yahu burası motosiklet sitesi millet saat muhabbeti yapıyor benim üyeliğimi silin" falan yazmış...e bende çıldırdım..şimdi artık burada olmadığı için bu şekilde hakaret etme ihtiyacı hasıl oldu...:p burada olmayan birine hakaret ettiğim için ban yimem herhalde dimi...mevzu budur...selam ve sevgiler olsun tüm dostlara...
O saat mevzuu benim çok hoşuma gitmişti. O aralar bende bi saat alsam diyordum başlıkdaki saatleri incelemiştim. :cat: Bazıları muhalefet olmak için yaşar fazla önemsememek lazım. Saygılar
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
yahu kanka konu dışına ne konular açılıyor..
hakkaten yaw.. adamın biri kol saati için bile konu açmıştı bi ara...:queen:
olcek şey değilmi şimdi bu???:queen:

sende oturmuş kendine neler diyorsun.....:rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yav şimdi tek tek cevap yazarsam cevap yazamadığım diğer arkadaşlarıma mahcup olacağım..hassasiyetime bakın...o yüzden nezaketen konunun kapanmasını recedecem modlardan..sizde demeyin ki metenin dötü kalktı bizi kahale almıyor cevap yazmıyor falan hemi bbelt..hemi bubek..hemi sametegir...:p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ni o sen dü mi ehtiyarladın, seninde mü glavyeye basıcah dirmanin galmadi.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst