O bir efsane :)

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
137
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-megelli-farkiniz-olsun-evde-oturun-153327757/detay


Motoru kullanamamaktan ötürü satıyorum. Motoru olup evde oturanlardan olacagıma motoru satıp evde oturayım dedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst