Nx4 Falcon'a Sticker Çalışması

Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Merhaba Arkadaşlar.

Falconuma Sticker yaptık 2007 model yan stickerları sankim biraz modifiyeli gibi oldu.neden orjinal stickerı yok diceksiniz. Bi düşmeden dolayı yan grenajlar deişti ondan. Ama harbiden süper oldu bu yeni hali.

dscf0290tp5.jpg


dscf0289pr3.jpg


dscf0287pc9.jpg


dscf0286ak5.jpg


dscf0285qb9.jpg


dscf0283pa6.jpg


dscf0281iv8.jpg


Buda stickerlar yapılmadan önceki hali

dscf0046edited1pe8zb6.jpg
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
7
züper bi çalışma tbrler:cat:ayrca çok da orjnal duruo:bounce:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
evet tek önemli şey güzel görünmesi bu da güzel görünüyo zaten hayırlı olsun
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
süper olmuş bence
renkler de çok güzel
iyi bir iş ortaya çıkarmışsınız
elinize sağlık, ben çok beğendim
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Arkadaşlar hepinize tek tek teşekkür ediyorum. İlginizden dolayı beyendiğinizede çok sevindim.

Ama hakkatende beyenilmicek gibi de deil hani :cherry:

Biraz emek gösterince insan hakkaten güzel şeyler çıkıyor.
 
Katılım
30 Eyl 2005
Mesajlar
432
wayyy gerçekten çok güzel olmuş...hondaya gönderde fotoları feyzalsınlar...:cat:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
falcon dahada bi yakışıklı olmuş hocam elinize sağlık
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
ben ilk fotoyu görünce hani ne yapmış dedim:mrgreen:
orjinal sandım yaw süper olmuş bundan iyiside olmaz kanımca:cat:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
Arkadaşlar hepinize tek tek teşekkür ediyorum. İlginizden dolayı beyendiğinizede çok sevindim.

Ama hakkatende beyenilmicek gibi de deil hani :cherry:

Biraz emek gösterince insan hakkaten güzel şeyler çıkıyor.

aynı bizim arkadaşın motoruna benzemiş. baya karizmatik duruyo. bu arada egzoz akropoviç he vaaay be kurudum kaldım be :santa:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
aynı bizim arkadaşın motoruna benzemiş. baya karizmatik duruyo. bu arada egzoz akropoviç he vaaay be kurudum kaldım be :santa:

:cherry::cherry::cherry: az şerefsiz deilsin hani sen :cherry:

ben ilk fotoyu görünce hani ne yapmış dedim:mrgreen:
orjinal sandım yaw süper olmuş bundan iyiside olmaz kanımca:cat:

Çünkü orjinal :cherry: ama tam anlamıyla orjinalinden bi farkı yok sadece brezilyadan gelmedi o kadar

He bu arada Marmaristeki Başar reklama ve sertaça teşekkür ediyorum tekrar.
Çok güzel iş çıkardı.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
emeğine sağlık güzel olmuş..
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Valla ben motoru çok beğendim. Arka kuyrukta CBF250 ye benziyor biraz :) yapıştırmalarda güzel olmuş. Kazasız belasız devam edersin inşallah
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
gerçekten harika bir paylaşım olmuş 2007 falcon :mrgreen: olmuş bu
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Güzel olmuş, maliyeti hakında bilgi verebilir misin hocam?

Valla daha parasını vermedim bide tekere kırmızı şerit çekecek hepsini toplam veririm. Ama düz bi hesap dersen tank pad 20 stickerlarda 30-40 desen 10 da şerit 60-70 lira falan tutar gibi geliyo

olmamış :p
hay bin kunduz 25

Neden olmamış abi :silent:
Senin yaptığın airbrushlardan sonra tabi bu kötü geldi sana :p

Valla ben motoru çok beğendim. Arka kuyrukta CBF250 ye benziyor biraz :) yapıştırmalarda güzel olmuş. Kazasız belasız devam edersin inşallah

Evet biraz öle oldu :cherry:
Allah kaza bela vermesin.
Saolasın.

gerçekten harika bir paylaşım olmuş 2007 falcon :mrgreen: olmuş bu

Evet 2007 ler böle zaten marmarisin tek 2005 i oda 2007 oldu.
Maşşallah.

He Bu arada herkezin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst