- Katılım
- 12 May 2007
- Mesajlar
- 332
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar.
Falconuma Sticker yaptık 2007 model yan stickerları sankim biraz modifiyeli gibi oldu.neden orjinal stickerı yok diceksiniz. Bi düşmeden dolayı yan grenajlar deişti ondan. Ama harbiden süper oldu bu yeni hali.
Buda stickerlar yapılmadan önceki hali
Falconuma Sticker yaptık 2007 model yan stickerları sankim biraz modifiyeli gibi oldu.neden orjinal stickerı yok diceksiniz. Bi düşmeden dolayı yan grenajlar deişti ondan. Ama harbiden süper oldu bu yeni hali.
Buda stickerlar yapılmadan önceki hali