Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Bende nx4 falcon hakkında biraz bilgi almak istiyorum.Ama benim boy sorun değil (1.95).Başlangıç için alıcam sizce nasıl olur?Uzun süre kullanıcam o yüzden bu motorda yedek parça,servis falan ne durumda bilen kişilerden yorumlarını bekliyorum.

Saygılar & Sevgiler teşşekkürler şimdiden
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Falcon Foto

İşte buda yeni Nx4 Falcon'umun fotoları
dscf0047edited1am1.jpg

dscf0050td8.jpg

dscf0046edited1pe8.jpg

dscf0045edited1hk2.jpg

dscf0030edited1bf3.jpg


Son aşkım benim şundaki asalete bak beee

allah kaza bela vermesin inşallah

daha çektikçe koyarım.

iyi günler.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
dscf0280qt0.jpg


dscf0282qg7.jpg


dscf0285qb9.jpg


dscf0283pa6.jpg


dscf0047edited1am1gt1.jpg


İşte bunlarda en yeni fotolarım 2007 stickerlı hali falconumun.

He bide benzin ölçümü yaptım bi kaç tane onlarıda sizle paylaşmak istiyorum.

Ölçüm depo fullenip 100 km gidildikten sonra tekrar fullenerek yapılmıştır.

Şehir içi yolda 100 km ezerek ve basmalı kullanımda 5.1 Lt yani 15 ytl lik benzin aldım.

Şehir dışı 100 kmlik yolda 120 den aşaya pek inmeden 5.6 lt falan yaktı yüksek rakam bunlar.

ama fazla aşırı devirli kullanılmaz ise bu ölçüm 4 yada 4.5 bulur diye düşünüyorum. He bide benim eksoz açık ondanda biraz fazla yiyebilir.Öyle ölçümler yapıncada burada si,zlerle paylaşırım.

Hayırlı günler.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
81
dscf0280qt0.jpg


dscf0282qg7.jpg


dscf0285qb9.jpg


dscf0283pa6.jpg


dscf0047edited1am1gt1.jpg


İşte bunlarda en yeni fotolarım 2007 stickerlı hali falconumun.

He bide benzin ölçümü yaptım bi kaç tane onlarıda sizle paylaşmak istiyorum.

Ölçüm depo fullenip 100 km gidildikten sonra tekrar fullenerek yapılmıştır.

Şehir içi yolda 100 km ezerek ve basmalı kullanımda 5.1 Lt yani 15 ytl lik benzin aldım.

Şehir dışı 100 kmlik yolda 120 den aşaya pek inmeden 5.6 lt falan yaktı yüksek rakam bunlar.

ama fazla aşırı devirli kullanılmaz ise bu ölçüm 4 yada 4.5 bulur diye düşünüyorum. He bide benim eksoz açık ondanda biraz fazla yiyebilir.Öyle ölçümler yapıncada burada si,zlerle paylaşırım.

Hayırlı günler.



EVET ÇOK YAKIYO LAA ARKADAŞ SEN BENCE KAZIK YEMİŞSİN ALDIĞIN ADAMA BİR SOR KADIRMIŞ SENİ:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
EVET ÇOK YAKIYO LAA ARKADAŞ SEN BENCE KAZIK YEMİŞSİN ALDIĞIN ADAMA BİR SOR KADIRMIŞ SENİ:cherry::cherry::cherry:

:cherry::queen: sen varya çok y.vş.k bi adamsın he bu arada motoru aldığım arkadaş budur. kendisi yukardada dediğim gibi çok i...dir. :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Falcon öyledir çok basarsan çok, az basarsan az yakar... :cherry: Hiç değilse hakkını verir.. :cherry:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
İşte buda yeni Nx4 Falcon'umun fotoları
dscf0047edited1am1.jpg

dscf0050td8.jpg

dscf0046edited1pe8.jpg

dscf0045edited1hk2.jpg

dscf0030edited1bf3.jpg


Son aşkım benim şundaki asalete bak beee

allah kaza bela vermesin inşallah

daha çektikçe koyarım.

iyi günler.

dscf0280qt0.jpg


dscf0282qg7.jpg


dscf0285qb9.jpg


dscf0283pa6.jpg


dscf0047edited1am1gt1.jpg


İşte bunlarda en yeni fotolarım 2007 stickerlı hali falconumun.

He bide benzin ölçümü yaptım bi kaç tane onlarıda sizle paylaşmak istiyorum.

Ölçüm depo fullenip 100 km gidildikten sonra tekrar fullenerek yapılmıştır.

Şehir içi yolda 100 km ezerek ve basmalı kullanımda 5.1 Lt yani 15 ytl lik benzin aldım.

Şehir dışı 100 kmlik yolda 120 den aşaya pek inmeden 5.6 lt falan yaktı yüksek rakam bunlar.

ama fazla aşırı devirli kullanılmaz ise bu ölçüm 4 yada 4.5 bulur diye düşünüyorum. He bide benim eksoz açık ondanda biraz fazla yiyebilir.Öyle ölçümler yapıncada burada si,zlerle paylaşırım.

Hayırlı günler.

:) len bora sende resimleri koya koya bitiremedin ha :) hadi bakalım allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin. Yoldan çıkma sakın ha anladın sen onu :p
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
hadi leeeyyyynnn bitirememişmişim bunlar eskidi artık hepsini aynı anda koyduydum. yoldan ben hep çıkıyorum biliyon :queen::queen: :cherry:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
foto01xv0.jpg


bide şöle bi resim koyim

hiç bukadar falconu bir arada gördünüzmü

ahhh ahhh türkiyeyede gelse burasıda böyle olurdu :pale:

ama nerdeeeee ahhh honda ahhh yaptığın en büyük hata senin bu ne diye getirmessin şu güzelim motoru ülkemize :salut::silent::silent:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
54
arkadaşlar bendede çok temiz falcon 2004 25000 km kırmızı renkte bir motor var.pegosso düşünüyorum.ilgilenen olur ise 0 542 254 03 69 .bartında müzik öğretmeniyim.Bütün arkadaşların tekerleri dönsün işallah.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Hani nerede Falconcular siteyi terkmi ettiniz.

Topic bitmiş bi canlandıralım bakalım.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bitmez bitmez yaza kadar dayanın inşallah 1 falcon daha kazandırılacak mt bunyesıne..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hayırlısıyla eğer yeteri kadar para biriktirebilirsem almayı en çok istediğim motor..
biriktiremezsem ufaklığa devam:))

bu arada niye almayayımmı?? :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yoo merak ettim :) Cbr125 kullanan birisi neden enduro istiyor :) Sonunda doğruyu bulacaksın :p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Doğruyu derken :p

Özgür sana Er-6F daha çok gider bea... :cherry:

Pişt, istediğin kadar uğraş. Aklına enduro düşmüş onun, napsan vazgeçmez.. :cherry::cherry:
Sen de doğruyu bulsan artık diyorum.. :p:p

Biliyorum yeri degill ama ErTech z 750'den memnunmusun?

BU arada kaza yaptıgını söyleyenler vardı:silent:

Yeri değilse neden söylüyosun.. :queen::queen: Var sen de bi dengesizlik :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst