Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Bilgiler için teşekkürler Gültekin, şambrelli lastiklere uygun olabilir şu 'slim' denilen sıvı lakin sağlam bir yamanın yerini tutmayacaktır. Kullanacak arkadaşların kesin çözüm olmadığını bilmeleri önemli, bence bu tür malzemeler insanı en yakın tamirciye kadar götürebilir.

http://www.bestprotector.net/bestprotector_sorucevap.aspx

Sorular, cevaplar satıcı tarafından ifade edildiğinden doğruluğu kanıtlanmış değiller. İddialı güzel bir pazarlama ürünü gibi duruyor.
 
Katılım
14 Ara 2005
Mesajlar
20
Arkadaşlar hazirandan beri bende Falcon NX4 kullanıyorum, çok memnunum. debriyajda problem veya arka sallaması diye bi şeye hiç rastlamadım!!! tek silindirli oluşu egzantrik zincir vs yani transalp de olmayan doğal değişim bakım dışında ,hem ekonomik hem seri, havalı motor ben değiştirmeyi bile düşünmüyorum. Tavsiye ederim. Parça konusu na gelince üretimden kalkmadı! sadece AB uyum zırvası nedeniyle Türkiyeye getirilmiyor. Brezilyada üretim devam ediyor. Polisler bu motoru kullanıyor Brezilyada :) 400 cc lik motorlar bence şehir içi ve çoook uzun olmayan yollar için avantaj ! Sevgilerimle
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
ozkansava baba adam makınayı 2004 te almıs bea yenımı hayyırlı olsun denır hehe
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
537
Arkadaşlar, ben motoru 1 ay önce aldım. İlk motorum. Aylarca araştırdım. Sonunda hadi allah diyip aldım motorumu. 2004 model 17.000 km. Şu an çok memnunum. İnanılmaz güzel bir motor. Bi kere bakımı çok basit. yağ değişimi, buji değişimi falan kendim yapıyorum. 110-120 rahat süratler...sonrasında tek silindirin verdiği titreşim....ama bence çok güvenli. Lastikleri değiştirecemyakında...ondan sonra yoltutuşunun artacağını düşünüyorum. almayı düşünen arkadaş varsa bence hiç düşünmesin alsın. Nefis bir başlangıç motoru. Aslına bakarsanız başlangıç için alınabilecek en iyi motor bence...
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Arkadaşlar Ne Hayırı İlan Tarihine Dikkat Ediniz.Arkadaş Motoru Satmıştır Belkide!
"Honda NX4 Falcon,ben aldım işte kendi görüşlerim - 20-07-2004, 23:51 PM
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Herkese teşekkür ederim arkadaşlar,uzun zamandır foruma giremedim ancak cevap yazıyorum.

Motorsiklet tecrübemi sormuşsunuz;7 yaşımdan beri 2 tekerlek üstündeyim en az 60.000 KM yapmışımdır 2 teker üzerinde.:bounce:

Tutkun arkadaşımızın bahsettiği "120 Km den sonra savurma" gibi bir sorun hiiiç yaşamadım,defalarca uzun yola gittim bu makineyle,öyle bişi başıma gelmedi,bence seni arkadaşının motorunda bi sorun var.Sadece 5500 devirden sonra hissedilir bi titreşim başlıyor o kadar.


Buyrun resimler :queen:

dsc00731tr1.jpg

falcon072ox0.jpg

9haziran2004038dk7.jpg

falcon079hm1.jpg



aaa topiği açan arkadaş 1 yıl sonra gelmiş ve kusura bakmayın uğrayamadım demiş...Enteresan ve hoş...Unutmamış bizi...Güle güle kullan diyelim o zaman...:rendeer:
 

fao

Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
15
Motor merakına yeni aşina biri olarak ; bende bu motoru almaya karar verdim.Tarz olarak beni nereye götürür bilemem ama en azından bana şu an nx4 sıcak görünüyor
 
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
374
ya bnce uretımı kalkmıs bır motorun alınmaması gerekıyor parca sornu yasanabılır dıye dusunuyorum
 

fao

Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
15
Bende öyle sorunlar olur zannediyordum ama Hayır parça sorunu yokmuş Honda mutluhandan bu gün öğrendim
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
206
arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum.xt 600 alıcaktım ama bana fazla gelir sanırım.şu anda 2006 hyosung rx 125 kullanıyorum 1500km de.
takas etmeyi düşünen varsa haberim olsun...
 
Katılım
14 Mar 2005
Mesajlar
537
arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum.xt 600 alıcaktım ama bana fazla gelir sanırım.şu anda 2006 hyosung rx 125 kullanıyorum 1500km de.
takas etmeyi düşünen varsa haberim olsun...

Benimkini satıyorum. 2003 model 21.000 km.de. Çok temiz. Yeni Pirelli lastikler. Kappa topcase. Elcik ısıtma. Kazasız boyasız. Son fiyat 5.300 YTL. Pazarlık yok :)

Mail : [email protected]
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Arkadaşlar, ben motoru 1 ay önce aldım. İlk motorum. Aylarca araştırdım. Sonunda hadi allah diyip aldım motorumu. 2004 model 17.000 km. Şu an çok memnunum. İnanılmaz güzel bir motor. Bi kere bakımı çok basit. yağ değişimi, buji değişimi falan kendim yapıyorum. 110-120 rahat süratler...sonrasında tek silindirin verdiği titreşim....ama bence çok güvenli. Lastikleri değiştirecemyakında...ondan sonra yoltutuşunun artacağını düşünüyorum. almayı düşünen arkadaş varsa bence hiç düşünmesin alsın. Nefis bir başlangıç motoru. Aslına bakarsanız başlangıç için alınabilecek en iyi motor bence...

burda model için 2004 demişsin:)

Benimkini satıyorum. 2003 model 21.000 km.de. Çok temiz. Yeni Pirelli lastikler. Kappa topcase. Elcik ısıtma. Kazasız boyasız. Son fiyat 5.300 YTL. Pazarlık yok :)

Mail : [email protected]

Burdada 2003 demişsin :) sanırım heryıl yaşlanıyor senin motorun:p :p :queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst