- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 670
Hayırlı ugurlu olsun,kazasız belasız surusler.Paylasım için teşekkürler
Herkese teşekkür ederim arkadaşlar,uzun zamandır foruma giremedim ancak cevap yazıyorum.
Motorsiklet tecrübemi sormuşsunuz;7 yaşımdan beri 2 tekerlek üstündeyim en az 60.000 KM yapmışımdır 2 teker üzerinde.:bounce:
Tutkun arkadaşımızın bahsettiği "120 Km den sonra savurma" gibi bir sorun hiiiç yaşamadım,defalarca uzun yola gittim bu makineyle,öyle bişi başıma gelmedi,bence seni arkadaşının motorunda bi sorun var.Sadece 5500 devirden sonra hissedilir bi titreşim başlıyor o kadar.
Buyrun resimler :queen:
![]()
![]()
![]()
![]()
arkadaşlar bende bu motordan almayı düşünüyorum.xt 600 alıcaktım ama bana fazla gelir sanırım.şu anda 2006 hyosung rx 125 kullanıyorum 1500km de.
takas etmeyi düşünen varsa haberim olsun...
Arkadaşlar, ben motoru 1 ay önce aldım. İlk motorum. Aylarca araştırdım. Sonunda hadi allah diyip aldım motorumu. 2004 model 17.000 km. Şu an çok memnunum. İnanılmaz güzel bir motor. Bi kere bakımı çok basit. yağ değişimi, buji değişimi falan kendim yapıyorum. 110-120 rahat süratler...sonrasında tek silindirin verdiği titreşim....ama bence çok güvenli. Lastikleri değiştirecemyakında...ondan sonra yoltutuşunun artacağını düşünüyorum. almayı düşünen arkadaş varsa bence hiç düşünmesin alsın. Nefis bir başlangıç motoru. Aslına bakarsanız başlangıç için alınabilecek en iyi motor bence...
Benimkini satıyorum. 2003 model 21.000 km.de. Çok temiz. Yeni Pirelli lastikler. Kappa topcase. Elcik ısıtma. Kazasız boyasız. Son fiyat 5.300 YTL. Pazarlık yok
Mail : [email protected]