Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
90 la giderken uzun yolda 4 litre civarina indim..
ortalama 4.5 5 litre yakiyor bu motor,ama hakkini vererek kullandiginizda..
hic az yaktirmak gibi bi amacim olmadi su ana kadar belki de ondandir..
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Valla ben agresif kullanırdım motorumu 5.5 6 litredende aşaya hiç inmezdi motor. Ama falconunda hakkı öyle verilir.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hayirlisi olsun:)
uygun bi fiyata almissiniz..
insallah aksesuarlari vardir uzerinde koruma demiri canta fln..
sonra bulmasi zor oluyor baya:)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
zaten hepi topu 3 kisi olduk senle:)
devilcerkez ben sen arada bi sacrosanct yazio ki hala falconu varmi bilmiyorum:)
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Hayırlı uğurlu olsun.Falcon güzel bir Enduro'dur.Her işe gelir.Hasseten boyunuza oranla Falcon'u kullanmanızdan ötürü de tebrik ederim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
eskı bır falconcu olaraktan dusuncemı aktarayım,10 uzerınden 10 numara bır makınadır,allah kaza bela gostermesın dıyorum.ılk gordugumde asık oldum ve hemen almıstım yanlız bu ask 11 ay surmustu.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
falcon gercekten sehir icinde cok yeterli,uzun yolda biraz ruzgar aldigi icin sallaniyor ama yinede cok mutluyum motorumla..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
insane selamlar..
ben ugrasarak 4.5 litre civarina indirdim,net rakam soyleyemem ama bu degerlerde..
ancak performansli kullanimlarda kolayca artan bi tuketim soz konusu..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
rezerv diye bi secenek yok bildigim kadariyla..
kirmizi alana gectiginde 5 litre benzin kalmis oluyor..
bende var ama kitapcik halinde..
tabii manuelden kastiniz servis manueliyse o yok ne yazikki..

bir de manuel motorun icinde seleyi kaldirinca siyah bi cantamsi bi bolm var orada unutulmus olabilirmi?
ben aldigimda sahibi yok demisti fakat orada duruyordu..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
417
insane selamlar..
ben ugrasarak 4.5 litre civarina indirdim,net rakam soyleyemem ama bu degerlerde..
ancak performansli kullanimlarda kolayca artan bi tuketim soz konusu..

Uğraşarak derken? Paşa paşa kullanım mı yani?
4,5lt fazla geliyor bana, 650lik makine tadında neredeyse ama boyu boyuma bir mootor bu, tipini de seviyorum... Birkaç alternatif arasından seçicez artık birini.

http://www.bikepics.com/members/alej71/08nx4/ şu adresteki modifiyeler-ekler de ilgi çekici...Adam Falcondan Tenere yapmış :p
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
insane,pasa pasa kullanim dogru bi terim olabilir..hani zorlamadan belli bi deviri gecmeden..
seleyi kaldirman icin o kilidi acman lazim:))
en olmadi bulamazsan bi sekilde ben veririm sana fotokopi yada baska bi sekilde halledip geri verirsin bana..
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
hmm o zaman almislar altindan..
Masallah:)
o zaman bi sekilde ulastirirm ben sana..
menderes ustaya gidersem birakirim fln..
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
20 tl benzinle 120 km yapıyor.Kırmızı çizgiye gelince 120 km hakkın kalıyor. Bir deppo ile 270 km kadar yapıyor.

Başkası sorusu olan :mrgreen:
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Yedek parça sıkıntınız olursa yardımcı olabilirim.

Koruma demiri ve çanta demiri, buji, sticker, lastik vs.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst