Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
HondaNX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
90 la giderken uzun yolda 4 litre civarina indim..
ortalama 4.5 5 litre yakiyor bu motor,ama hakkini vererek kullandiginizda..
hic az yaktirmak gibi bi amacim olmadi su ana kadar belki de ondandir..
eskı bır falconcu olaraktan dusuncemı aktarayım,10 uzerınden 10 numara bır makınadır,allah kaza bela gostermesın dıyorum.ılk gordugumde asık oldum ve hemen almıstım yanlız bu ask 11 ay surmustu.
insane selamlar..
ben ugrasarak 4.5 litre civarina indirdim,net rakam soyleyemem ama bu degerlerde..
ancak performansli kullanimlarda kolayca artan bi tuketim soz konusu..
rezerv diye bi secenek yok bildigim kadariyla..
kirmizi alana gectiginde 5 litre benzin kalmis oluyor..
bende var ama kitapcik halinde..
tabii manuelden kastiniz servis manueliyse o yok ne yazikki..
bir de manuel motorun icinde seleyi kaldirinca siyah bi cantamsi bi bolm var orada unutulmus olabilirmi?
ben aldigimda sahibi yok demisti fakat orada duruyordu..
insane selamlar..
ben ugrasarak 4.5 litre civarina indirdim,net rakam soyleyemem ama bu degerlerde..
ancak performansli kullanimlarda kolayca artan bi tuketim soz konusu..
Uğraşarak derken? Paşa paşa kullanım mı yani?
4,5lt fazla geliyor bana, 650lik makine tadında neredeyse ama boyu boyuma bir mootor bu, tipini de seviyorum... Birkaç alternatif arasından seçicez artık birini.
insane,pasa pasa kullanim dogru bi terim olabilir..hani zorlamadan belli bi deviri gecmeden..
seleyi kaldirman icin o kilidi acman lazim)
en olmadi bulamazsan bi sekilde ben veririm sana fotokopi yada baska bi sekilde halledip geri verirsin bana..