Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
21
slm arkadaşlar bu makinanın parça fiyatları çok pahalıymıs duydu guma göre dogrumu bu makinadan almayı düşünü yorum bir yardımcı olursanız sevinirim

kim se yok mu abi yardımcı olucak:silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
falconcular nasılsınız..yaz biterken son geziler ne durumda..
sanırım perşembe günü 6 aydan sonra motoruma lastik alabileceğim:)
ayrıca göstergedeki ışıklarım gitti inşallah kolay değiştirilebilr..
bu sezon kapanırken ufak tefek masraf yapıcam motoruma kışa hazırlayacağım..
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Selam Özgür,

Ben stickerları yaptırdım.Fakat hoşuma gitmedi, biraz uğraşıp bırakmış.Kısacası arkadaşın tavırlarıda hoşuma gitmedi.

Motora koruma demiri, topcase demiri ve yan çanta demirini buldum.Yan çantayı arkadaşıma verdim. Diğerlerini takmadan önce boyamaya vereceğim.

lastik fiyatları hakkında araştırmanı bekliyorum.
Gösterge panelinde benim de bir ampülüm kesti.Ayrıca sigortam da gitti. hatta Ön ampülümde gidik.Ben İstanbul'a arkadaşıma yolluyacağım.O bakıcak bana.

10 luk sigortam da gitti yedeğini kullanıyorum. :(
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
lastik fiyatlari en uygunu mitasti bende cok imkanim olmadigi icin mitas aldim..
bi boy 130 luk..
guzel oldu,tutus sorunu yok ama islakta nasildir bilmiorum:)
hmm o zaman stickerlar dursun kenarda daha,koruma demirini nerden buldun? yoksam yaptirdinmi..
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Koruma demirini istanbulmotoclub.com diye bir site var oradan buldum. mitas lastiklerde var orada.

Kazım Usta'ya bir türlü yaptıramadım.Çok aradım çok araştırdım en sonunda buldum.Sahibinden de bir çok kişiyi cepten aradım herkese mesaj attım :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
iyiymiş aslında alınabilir bi fiyat..
mitaslardan cok memnunum bu arada değiştirmek isteyen olursa aklında olsun..
1000 km dir bendeler nerdeyse..
sorunsuz:)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
selamlar..
tahminen cevap alamıcam ama..
aydınlatmamı yetersiz buluyorum..
nası geliştirebilirim..
xenon gibi pahalı çözümler yerine sis farı yada farklı ampüllerle denemek istiyorum..
ama ne tarz bi ampül almam gerektiğini bilmiyorum..
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Merhabalar,

Benim far'da gidik, bayağı bir çizik var ve yetersiz artık.Xenon konusunda ben de beklemedeyim.

Ayak koruma demirini 200 ytl yapan var.Ben en son 350 çeken ustaya bağırmıştım :farao:


Ben de Mitas düşünüyorum ve bu konuda çok satan Ümraniye'de bir arkadaşımız var ondan almayı düşünüyorum.Istanbulmotoclub diye bir site aracılığıyla hem paylaşım yapıyor hem de satış konusunda yardımcı oluyor.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bende aynen ordan aldim
mitas guzel lastik su ana kadar memnunum:)
bi lastigim 2007 digeri de 2008 uretimi tazecik lastikler..
philips in fln farlari var ama hangisini alicam bilmiyorum:)

bu arada linkini verdigin stickerciyla konustm bende eksik olan stickerlar icn bakalim fiyat vericek sanirim:)
ona gore belki yaptirabilirim
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Mitas lastikleri ben de oradan alıyorum. Daha önce de arkadaşlarım almıştı çok memnunlar. mitas motosiklet lastiği istanbulmotoclub.com du dimi?

Bu arada o stickerlardan yaptıran vardı memnunlardı? nerede o arkadaş buralarda olması laızm?
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Mitas lastikleri ben de oradan alıyorum. Daha önce de arkadaşlarım almıştı çok memnunlar. mitas motosiklet lastiği istanbulmotoclub.com du dimi?

Bu arada o stickerlardan yaptıran vardı memnunlardı? nerede o arkadaş buralarda olması laızm?

Ben yaptırmıştım o stickerlardan burdayım orjinali gibi olmasada o fiyata bence çok iyilerdi. fiyatta anlaşırsanız herkeze tavsiye edirim. ama 4 5 ay sonra sürekli motoru yıkayıp silerseniz tabi benim gibi yanlardan hafif kavlamaya başlıyorlar.
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
3
slm

arkadaslar ben asım aranıza katılmaktan onur duyarım benımde bır nx4 falkonum war cok kotu durumda aldım ama yavas yavas adam olacak gıbı bır tek proplemım kaldı oda krank ım da az bır bosluk war onuda yaptıktan sonra guzel olucak ılerkı gunlerde resmını de koyacam yorum larınızı alırım
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Asım hoş geldin, hayırlı olsun. Sıkma canını, eksik malzemeleri söyle yardımcı olmaya çalışalım.
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
asim hos geldin:)
devilcerkez varmi bi problem falconda:)

ben 28000 e geldim nerdeyse sorunsuz..
lastikler kisin isinana kadar sakat ama isindiktan sora idare ediyor..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
bu motorla hangi süratle gidildiğinde minimum yakıt tüketimi elde edilir acaba? konuyu okudum tek sorun bana göre fazla yakıtı geldi ...
honda xl200 ile karşılaştırıldığında artıları eksileri ne olur sizce?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
xl e gore uzun yolda daha rahat..
90 100 arasi gittigin zaman uygun tuketim elde ediyosun tabi uzun yolda..
ivmelenmesi ve son surati dogal olarak daha yuksek..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst