- Katılım
- 9 Tem 2008
- Mesajlar
- 21
slm arkadaşlar bu makinanın parça fiyatları çok pahalıymıs duydu guma göre dogrumu bu makinadan almayı düşünü yorum bir yardımcı olursanız sevinirim
kim se yok mu abi yardımcı olucak:silent:
kim se yok mu abi yardımcı olucak:silent:
Son düzenleme: