Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Gönül istiyor Transalp ama maalesef Okan Fz6 istiyor... Olsun ona da razı oluruz, napalım... :p
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
curan sen motorun üzerindne mi çektin, baya net resimler.Bana uymaz ama yararlanan arkadaş kesin olur teşekkürler.Benim Falcon yeşil renkte
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
adamlardan cevap yok sallamadılar anlaşılan..
curan resimler için teşekkürler..
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Özgür sticker işinde çok iyi olan bir arkadaşa ulaştım adı Sertaç, bir çok kez falcon sticker ı yapmış.Resimleri yolluyacak bana yollasın paylaşırım ben ona yaptırmayı düşünüyorum.
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
19
curan sen motorun üzerindne mi çektin, baya net resimler.Bana uymaz ama yararlanan arkadaş kesin olur teşekkürler.Benim Falcon yeşil renkte

motorun üzerinden çektim evet, bana da işe yarar gibime gelior..

bu arada şu zincir konusunda ne yapsam, D.I.D marka zincirler varmış, ebay'den getirtmeyi düşünüyorum, kaç baklalı olan kullanılıyor acaba, olmadı inip sayıcam tek tek : ) tavsiye ettiğiniz başka bir şey var mı ya da, zincir için 600 ytl fiyat çekti servis.. bu zincirler 70 dolara falan geliyor türkiyeye..

ilgili zincir budur: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DID-...318QQhashZitem330256203457QQitemZ330256203457
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
tamam maliyeti nedir..
paylaşalım gerekirse?
gerçi seninki yeşildi sanırım:)

Özgür benimkiler yeşil, maaliyeti komple ne kadar sticker varsa 80 ytl dedi bana.Honda'da 300 ytl.Aynısını yapıyorum dedi hala mailini bekliyorum.Sahibinden de ilanı var Supermoto yapılmış bir falcon var işte o arkdaş ve ayrıca bu sitede bbrr nin komşusu imiş, yani kaçışı yok:) Saolsun baya ilgilendi benimle.Bakalım ben seni haberdar edicem bu konuda, ihtiyacı olanlar muhakkak vardır hem biz hem de yetenekli Sertaç arkadaşımız kazansın.

motorun üzerinden çektim evet, bana da işe yarar gibime gelior..

bu arada şu zincir konusunda ne yapsam, D.I.D marka zincirler varmış, ebay'den getirtmeyi düşünüyorum, kaç baklalı olan kullanılıyor acaba, olmadı inip sayıcam tek tek : ) tavsiye ettiğiniz başka bir şey var mı ya da, zincir için 600 ytl fiyat çekti servis.. bu zincirler 70 dolara falan geliyor türkiyeye..

ilgili zincir budur: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DID-...318QQhashZitem330256203457QQitemZ330256203457

Curan Honda'da zincir 300 ytl, 600 ytl olması imkansız.Takmasıyla 400 olsun da 600 çok.Bak özel servisler var neredeys aynı kaliteye 200 liraya bile güzel zincilerler bulursun.Zincirin özelliklerini ben bilmiyorum ;ama yaşadığın şehirde ustalra sor.İstanbul'da çok yer var sana yardımcı olucak.Kendim alıp yaparım deme bence. Kazım Usta var, kazım Bilgin ona selamımı söyle yardımcı olur sana, google da ara sitesi de var.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Özgür sticker işinde çok iyi olan bir arkadaşa ulaştım adı Sertaç, bir çok kez falcon sticker ı yapmış.Resimleri yolluyacak bana yollasın paylaşırım ben ona yaptırmayı düşünüyorum.

Selam o sertaç dediğin çocuk Marmariste ise eğer benim stickerleri yapan arkadaştır o Başar reklam gerçekten güzel yaptıydı bana adam reklamcı falconuda var ama orjinali gibi olmuyor tabi

Ama yinede süper tavsiye ederim Bendende selam yolayın

Benim avatardakin yaptığı sticker işte tabi değişiğinide yapar
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Bu arkadaş Muğla'dan ama sattığı motor marmaris :)) Aynı kişi olduğu kesin, mail bekliyorum


Brezilya'dan bir arkadaşla konuştuk, orada da pahalı :(((
Sergio Padilha - EasyNet:
will see the price for you here
Sergio Padilha - EasyNet:
wait
Volkan:
ok
Sergio Padilha - EasyNet:
full sticker for Falcon 2004 green: R$ 240,00
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Bu arkadaş Muğla'dan ama sattığı motor marmaris :)) Aynı kişi olduğu kesin, mail bekliyorum


Brezilya'dan bir arkadaşla konuştuk, orada da pahalı :(((
Sergio Padilha - EasyNet:
will see the price for you here
Sergio Padilha - EasyNet:
wait
Volkan:
ok
Sergio Padilha - EasyNet:
full sticker for Falcon 2004 green: R$ 240,00

Hmm evet muğlaya gidip geliyor. Ta kendisi Dükkanları marmariste. hadi hayırlısı bakalım
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
19
arkadaşlar bugün şimdiye kadar gördüğüm en temiz falconla karşılaştım, nası güzel gözüküyordu.. hemen fotoğrafını çektim..

şu ön kısmındaki rüzgar siperliğini nerden bulabilirim acaba??

img2595ptu8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
tekerin düz bassın kardeşim.kazasız belasız bin hayırlı olsun

Büyük ihtimal kappa ön cam o 150 ytl civarında güvenmotor muydu güngörmotor muydu neydi ordan bulabilirsin googleden arat

arkadaşlar bugün şimdiye kadar gördüğüm en temiz falconla karşılaştım, nası güzel gözüküyordu.. hemen fotoğrafını çektim..

şu ön kısmındaki rüzgar siperliğini nerden bulabilirim acaba??

img2595ptu8.jpg

Büyük ihtimal kappa ön cam o 150 ytl civarında güvenmotor muydu güngörmotor muydu neydi ordan bulabilirsin googleden arat
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
19
ilgili ürünü buldum evet teşekkürler, fakat biraz araştırdım bu şekilde gidondan bağlanan siperliklerin olumsuz etkileri oluyormuş kontrol açısından, ön taraftan uzanan (transalplerde olduğu gibi) tur camı yapılabilir mi acaba, yaptıran hç gördünüz mü?
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
19
honda falcon kullanma klavuzunu pdf olarak edindim arkadaşlar, ilgilenenler mesaj atabilir, yollayabilirim kendilerine..
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
curan bilgiler icin saol..
camin fiyati 150 ytlmi hakkaten ben almayi dusunuorumda..
egsoz fiyatlari yada uygun egsozlar hakkinda bilginiz varmi..
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Özgür egzostu Muğla'lı arakdaş Sertaç'a sor.Onda modifiye egzos olması lazım.

honda falcon kullanma klavuzunu pdf olarak edindim arkadaşlar, ilgilenenler mesaj atabilir, yollayabilirim kendilerine..

ne zaman nerde nee :)

curan tebrikler, aylardır arıyor buradan Özgür'e sürekli de yazıyordum nerde bu kullanma kılavuzu diye...

İnşallah Türkçedir, paylaşırsan sevinirim.
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
ya ben o egsozu gordum de..
baska direk falcon icin olan varsa istiyorum
yoksa ercan usta da yapiomus:)
ben benim kullanma kilavuzunu da bulamiyorum tasinirken motordan cikarmistim(neden? bilmem)
sora da bi daa duzgun bakmadm
neyse tekrar bakiyim bende buliyim sunu..
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
19
ne zaman nerde nee :)

curan tebrikler, aylardır arıyor buradan Özgür'e sürekli de yazıyordum nerde bu kullanma kılavuzu diye...

İnşallah Türkçedir, paylaşırsan sevinirim.


türkçe evet, gerçekten çok faydalı bir eser.. bir sürü yeni şey öğrendim..

dediğim gibi özel mesajdan mail adresini gönderenlere yollayabilirim..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst