STICKERRRR
curan sen motorun üzerindne mi çektin, baya net resimler.Bana uymaz ama yararlanan arkadaş kesin olur teşekkürler.Benim Falcon yeşil renkte
tamam maliyeti nedir..
paylaşalım gerekirse?
gerçi seninki yeşildi sanırım![]()
motorun üzerinden çektim evet, bana da işe yarar gibime gelior..
bu arada şu zincir konusunda ne yapsam, D.I.D marka zincirler varmış, ebay'den getirtmeyi düşünüyorum, kaç baklalı olan kullanılıyor acaba, olmadı inip sayıcam tek tek : ) tavsiye ettiğiniz başka bir şey var mı ya da, zincir için 600 ytl fiyat çekti servis.. bu zincirler 70 dolara falan geliyor türkiyeye..
ilgili zincir budur: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DID-...318QQhashZitem330256203457QQitemZ330256203457
Özgür sticker işinde çok iyi olan bir arkadaşa ulaştım adı Sertaç, bir çok kez falcon sticker ı yapmış.Resimleri yolluyacak bana yollasın paylaşırım ben ona yaptırmayı düşünüyorum.
Bu arkadaş Muğla'dan ama sattığı motor marmaris) Aynı kişi olduğu kesin, mail bekliyorum
Brezilya'dan bir arkadaşla konuştuk, orada da pahalı((
Sergio Padilha - EasyNet:
will see the price for you here
Sergio Padilha - EasyNet:
wait
Volkan:
ok
Sergio Padilha - EasyNet:
full sticker for Falcon 2004 green: R$ 240,00
tekerin düz bassın kardeşim.kazasız belasız bin hayırlı olsun
arkadaşlar bugün şimdiye kadar gördüğüm en temiz falconla karşılaştım, nası güzel gözüküyordu.. hemen fotoğrafını çektim..
şu ön kısmındaki rüzgar siperliğini nerden bulabilirim acaba??
![]()
honda falcon kullanma klavuzunu pdf olarak edindim arkadaşlar, ilgilenenler mesaj atabilir, yollayabilirim kendilerine..
ne zaman nerde nee
curan tebrikler, aylardır arıyor buradan Özgür'e sürekli de yazıyordum nerde bu kullanma kılavuzu diye...
İnşallah Türkçedir, paylaşırsan sevinirim.