- Katılım
- 4 Ağu 2005
- Mesajlar
- 3,759
tam ihtiyacın olan adam benim
)
yarı öğrenci
eski cbr yeni falcon sahibi
şimdi falcon yakıyomu?
açıkcası yakıyo..hakkını verıyomu..sonuna kadar..
cbrla falconun klasmanı cok farklı tabiki..
kısa zamanda satıcaksan bı sekılde cbr al..
falcon o kadar satılmıyo bıldıgım kadarıyla..
ımkan varsa ve yenı baslanmıyorsa 2.el falcon iyidir..
ama cbr kotu motormudur? hayır kesinlikle değildir..
imkanım olsa garajımda her zaman durucak motordur
(garajımda derken apartman garajında
)
yarı öğrenci
eski cbr yeni falcon sahibi
şimdi falcon yakıyomu?
açıkcası yakıyo..hakkını verıyomu..sonuna kadar..
cbrla falconun klasmanı cok farklı tabiki..
kısa zamanda satıcaksan bı sekılde cbr al..
falcon o kadar satılmıyo bıldıgım kadarıyla..
ımkan varsa ve yenı baslanmıyorsa 2.el falcon iyidir..
ama cbr kotu motormudur? hayır kesinlikle değildir..
imkanım olsa garajımda her zaman durucak motordur
(garajımda derken apartman garajında
Son düzenleme:
