Honda NX4 Falcon Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
tam ihtiyacın olan adam benim:))
yarı öğrenci
eski cbr yeni falcon sahibi:)

şimdi falcon yakıyomu?
açıkcası yakıyo..hakkını verıyomu..sonuna kadar..
cbrla falconun klasmanı cok farklı tabiki..
kısa zamanda satıcaksan bı sekılde cbr al..
falcon o kadar satılmıyo bıldıgım kadarıyla..
ımkan varsa ve yenı baslanmıyorsa 2.el falcon iyidir..
ama cbr kotu motormudur? hayır kesinlikle değildir..
imkanım olsa garajımda her zaman durucak motordur
(garajımda derken apartman garajında:p )
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
anlıyorum cbr kullanan arkadaşım var tabiki kötü motor değil 34bını çevirdi kendisi motorda tıkyok ufak tefek değişen dışında...bakalım paraları euro yapdık euroda düşüyo biraz çıksın tl yapıp trınk alıcam nx i öle gözüküyor yanı zaten bi motor alamassam uyku düzenim bozulucak iyice.:)sahibindende,internetde motor araştırmakdan sabahlıyorumya:):)hatta 1000ytl daha koyup klr bile almayı düşündüm:):)ya bişi sorucam elcik sonunda denge topuzları yok nx lerde acerbisin elcik korumasını taktırmaya kalksam nereye bağlıyıcaz:):)

http://www.motorbikes.be/en/Honda_NX4_Falcon_2005.aspx
nx in Beygir gücünde burda bi oynama olmuş 30.6 olarak girilmiş neişya:):)dyno ya sokmak lazım:):mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
onu bende bilmiyorum hatta gecen gun alıyodum elcık korumasını sora vazgectım:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
tubi0036gf6.jpg


tubi0037se6.jpg
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bugun en sonunda bır tam depoyla ne kadar gıttıgı sorusunun cevabını aldım..
14 lıtre=300km bu tuketımde her turlu yol sartı var:)
ıyı bı tuketım bence..
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Ben de 10 liralık benzinle 70 km den fazla gitmiyorum.Ne kadar yaktığını hesaplayamadığımdan okul-kampüs arası yapıyorum ve 10 liraya 70 km diye kendimi şartlandırıyorum.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ben de 10 liralık benzinle 70 km den fazla gitmiyorum.Ne kadar yaktığını hesaplayamadığımdan okul-kampüs arası yapıyorum ve 10 liraya 70 km diye kendimi şartlandırıyorum.

yedeğe geçmeden bir sistem var ölçme yapabilirsin...:cat:tüketim biraz fazl agibi...bi sübap ayarı yaptırsana makinaya...:cat:



Gültekin´isimli üyeden Alıntı
motorunuz hayırlı olsun.
size sağlam bir ölçüm yöntemi vereyim.

1 ) depoyu kapağa kadar silme doldurun ve km. saatini sıfırlayın.
2 ) 100-150 km. civarında yol yapın,
3 ) depoyu tekrar aynı şekilde silme doldurun.

son aldığınız benzinin litresi ve fiyatını yaptığınız km.'ye bölerseniz, 1 km.'deki tüketimini bulursunuz.

dikkat etmeniz gereken bir husus var. bizim motorların km. göstergeleri düzgün çalışmıyor olabilir.
bir otomobil veya gps ile motorun doğruluğunu kontrol ediniz.
önce bu ölçümü yaparsanız, doğruya en yakın sonucu alırsınız.

kolay gelsin.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
yedeğe geçmeden bir sistem var ölçme yapabilirsin...:cat:tüketim biraz fazl agibi...bi sübap ayarı yaptırsana makinaya...:cat:



Gültekin´isimli üyeden Alıntı
motorunuz hayırlı olsun.
size sağlam bir ölçüm yöntemi vereyim.

1 ) depoyu kapağa kadar silme doldurun ve km. saatini sıfırlayın.
2 ) 100-150 km. civarında yol yapın,
3 ) depoyu tekrar aynı şekilde silme doldurun.

son aldığınız benzinin litresi ve fiyatını yaptığınız km.'ye bölerseniz, 1 km.'deki tüketimini bulursunuz.

dikkat etmeniz gereken bir husus var. bizim motorların km. göstergeleri düzgün çalışmıyor olabilir.
bir otomobil veya gps ile motorun doğruluğunu kontrol ediniz.
önce bu ölçümü yaparsanız, doğruya en yakın sonucu alırsınız.

kolay gelsin.

tebrikler mete abi teknik eğitmen gibisin walla:rendeer:
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
mete_han haklısın ama trabzondayım yetkili servis yok.Bir tanıştığıum usta var cumartesi ona baktıracağım.Eksozdan patlama sesi geliyor onunla alakalı sanırım.



Yakıt olayına hiç ama hiç girmeyelim:)
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
abi bu devirde neden yok böyle bir motor yav çok hoşuma gidiyor bu falcon tam ara motor enduro birde enjeksiyonlu olsaymış tam olacakmış

artık burda bi abimiz biniyor bayada yaşlandı motorda temiz bakalım ne zaman hakkı rahmetien kavuşacak

çok kötüyüm biliyorum:pl:
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Merhaba Arkadaşlar:

Özgür Bey ile özelden konuşurken bazı bilgileri buraya aktarmak istedik.Ben ilk önce 1000 den aldığım 4000 e kadar getirdiğim motorum hakkında yazayım.

1000 bakımı yapılmış sonrasında 1 seney yakın yatmış motorumu zor çalıştırdık.Bujiyle oynayan servis buji için diğer serviste değişirsin demişti.Sonrasında sorun yaşamadım.Şuan motorum 4000 de ve yağını azalttığını gördüm üzerine yağ ekledim.Bu sefer fazla eklemişim azalttım.Sonrasında bu arada 150 km yaptım.Şuan Trabzondayım fakat Honda'nın bayisi yok burada.Ordu'da en yakın var ama Ordu'ya gidemem.Ben de karar verdim buradaki ustalarla bakımı yapmaya.Ama yağ filtresi ve bujiyi orjinal bulamadım.Daha sonra :

Orjinal buji NGK R DPR8EA ergurmotor Sahibinden.com'dan ulaşabilirsiniz. 5ytl
http://www.sahibinden.com/index.php?a=1030&b=&d=569718

Yan sanayi Yağ filtesini POLO Shop'tan aldığını bildiğim memleketimden bir usta yolladı. 40 ytl

3 Adet 1 er litrelik Castrol 15 40 endurocu yağı :) 70 ytl


Ayrıca İstanbuldaki tüm bayilerde koruma demiri bulamadım.Topcase demiri de yok.Dışardan Kazım Usta bu demirleri yapıyor diye duydum bir çok kez.Aradım konuştum yaparım dedi ama bu aralar yoğunum dedi.Telefondan iyi ustaya benziyordu.Muhtelemen bu yaz yaptıracağım.Samsun'da bir usta 220 liraya yapabileceğini söyledi ama yaptırmadım öyle kaldı.

Kazım Usta'nın bilgileri
Kazım Bilgin
02124251298 05422520682
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
paylaşım için teşekkürler..
ismimi biliyosun ama ben seninkini bilmiyorum ögrenmek isterim..
(bu arada beye gerek yok kesinlikle)
bende akşam fırsat olursa eğer bakımda değişen parçaların fiyatlarını koyarım..
biraz da geçen gün aydosta orman yollarındaki maceralarımızın resimlerini koyarım..

bu haftada aynen orman yollarına giricem..bir koruma demirim olsa hiç sorun olmıcak ama:(
grenajları cıkarıp gırmeyı dusundum ama sag tarafta yag deposu oldugu ıcın
korkuyorum cıkarmaya..

arkadaslarım dalga gectı kamyonmu lan bu yandan kontrol edılıyo yagı fln dıye:)
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Ben Volkan :)

Koruma demirini istersen Kazım Ustaya ara sor şimdiden.Belki sana gün verir:) Çok yoğun çünkü.

Ondokuz Mayıs Üniversitesi dağlarından bir resim


dsc00001wl0.jpg



Falcon kulübünü düşünüyorlar :)

dsc00055fl3.jpg



Şuan Lisans hazırlığı yaptığım yüksekokul, Trabzon

dsc00067hp6.jpg




Trabzon'da gezerken keşfettiğim bir manzara.Dolaylı köyü civarları

dsc00085zf6.jpg



Kanuni Kampüsü

hpim4283pk2.jpg



 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
tanıştıgıma memnun oldum Volkan
resiimler iyiymiş:))
kazım ustayla yarın görüşeceğim bakalım bişi cıkıcakmı..
bu arada 2.falconun egsozu farklı sanırım
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
:) ben de,

Evet ikinci falconun sahibi arkadaşım çok geziyor şehir içinde.park ederken hep arazların azizliğine uğruyor.Araçların ona çarpmarken arka stopunu korosn diye takmış.

Resimler evet çok güzel.Resim çekmeyi iyi bilirim.Benim resmimi de çeken benim gibi bu işi bilen biri.O yüzden fazla resimlerde gözükmem.Saolsun o gün çektiydi resmimi.

Kazım Usta'ya benden selam söyle.Beni Samsunlu diye tanıyor.Hadi kolay gelsin.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Herkeze merhaba uzun bi aradan sonra. Falconcular çoğalmış buralarda
Bende aranızdan 1 ay kadar önce ayrıldım güzelim motorumu sattım :(( onu çok özlüyorum. Niye sattın diyeceksiniz araba almak için aldımda ama yine bir gün inşallah falcon gibi birşey alacam inşallah.

Motorun yeri ayrı hele falconun çok ayrı

Neyse size iyi sürüşler gezi fotolarınızı bol bol koyun bakalım

Hadi iyi günler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst