noter hk

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Merhaba arkadaşlar ben bir tane jinlun 250-5 aldım 2. el bunun noter devir ücreti nekadar tutar? Birde motorun sigortası ve muayenesi yok noter devrinde sigorta ve muayenesinin olmaması sorun çıkartırmı? üstüme aldıktan sonra 1 ay içerisinde ruhsatı çıkartmam lazım onu biliyorum ama 1 aylık sürede sigorta ve muayene olmadığı için polisler çevirdiğinde yeni aldım desem sorun çıkartırlarmı yoksa devri aldıktan sonra hemen sigorta ve muayenenin yapılmasımı lazım onuda 1 sonra yapsam problem olurmu? çok soru sordum ama malum parasal olarak biraz sıkıntıdayım hepsini birden yaptıramıyorum :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
78
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muayeneyi satan elemana yaptırt
otomatikman sigortada isticekler o sigortada yapıcak
ondan sonra satışı al noterden
1 ay süren var ister aynı gün gider ruhsat için başvurunu yaparsın ister 1 ay sonra ama ruhsat için başvuruyu yaparken yeniden sigorta yaptırıcaksın mecburi eski sigortada iptal olacak.
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Bir ay önce 2004 Model piaggio x8 noter masrafı 200 tl tuttu 55 tl sigorta,63 tl muayene , 10tl kadarda ek bir kağıdı,70 tl de trafik şubesine verdim.
Muayene olmadan ve senin adına trafik sigortası olmadan işlem yapmıyorlar yakalanırsan bağlıyabilirler.

Muayeneside ne zaman bitmiş onada bak geçen her ay için yüzde Beş gecikme bedeli alıyorlar .
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Hımm teşekkürler yani noterden devir için illa muayene ve sigorta olması lazım yoksa devir yapılmıyor doğrumu ruhsatı 1 ay sonra çıkartıcam
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
muayeneyi satan elemana yaptırt
otomatikman sigortada isticekler o sigortada yapıcak
ondan sonra satışı al noterden
1 ay süren var ister aynı gün gider ruhsat için başvurunu yaparsın ister 1 ay sonra ama ruhsat için başvuruyu yaparken yeniden sigorta yaptırıcaksın mecburi eski sigortada iptal olacak.

sigorta yeni yapılmış ise iptal olmuyor sadece, isim değişikliği yaptırıyorsun o da cüzü bir ücret tutuyor :cat:
 
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
9
vergileri ödenmişse temiz kağıdı ve sigorta yaptırıp alınabilir üstüne muayneyi bir ay içerisinde yaptırıp ruhsatı yeniletmen gerekiyormuş bnde dün danıştım 175 lira istediler noter parası :cat:
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
teşekkürler arkadaşlar bendeki jinlun 250 oda herhalde 200 tl tutar galiba noter satışı
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
geçen sene jinlun 150 aldım 171 tl tuttu noter 30 sigorta +muayine.birde trafiğe dosya parası var lşte ruhsat çıkartman için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst