- Katılım
- 18 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,341
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar ben bir tane jinlun 250-5 aldım 2. el bunun noter devir ücreti nekadar tutar? Birde motorun sigortası ve muayenesi yok noter devrinde sigorta ve muayenesinin olmaması sorun çıkartırmı? üstüme aldıktan sonra 1 ay içerisinde ruhsatı çıkartmam lazım onu biliyorum ama 1 aylık sürede sigorta ve muayene olmadığı için polisler çevirdiğinde yeni aldım desem sorun çıkartırlarmı yoksa devri aldıktan sonra hemen sigorta ve muayenenin yapılmasımı lazım onuda 1 sonra yapsam problem olurmu? çok soru sordum ama malum parasal olarak biraz sıkıntıdayım hepsini birden yaptıramıyorum
ale: