Nostaljik bir ije(hhh) resmi

Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
Arkadaş geçen gün 700 ytlye satın aldıbugün gider ayak çektim ama yarın veya öbür gün motoru götrür görmez bol bol resim çekecem sağdan soldan arkadaş alır almaz duvara vurup farını kırdı elindede bi murat 131 farı varmış yedek motora onu taktık beraber benim imalatım yakında seri üretime geçebilirim


frenlerimi boşaldı :p çift far güzel olmuş önlastiğe bittim made in turkey

ama 700 ytl çok geldi bana ben okadar vermem 350 ila 400 bana göre peki yakıt nasıl? kamyon gibi yakar bu
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
396
Bu kasası 90 modelin üzerinde yük canavarı diye bilinir kendisi 1 ton yük koyun seperine taşımam demez 2 zamanlıdır ve bayağı yakar :D:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst