Nostalji

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ilk motorlar da kayışlıymış işte :queen: :queen: :queen: demekki o zamandan belliymiş scooterların icat edilceği. peki bunlar 2 zamanlımı yoksa daha değişik çalışma prensiplerimi var ? :):):) olur ya bundan 150 sene öncesinin teknolojisi :)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
çok güzeller ama bmw gerçekten klasik çok hoş duruyor.emeğine sağlık
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne güzel şeyler bunlar :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
[EK]
Umarım daha önce verilmemiştir.
[/EK]
.
Bu motosikletin başka bir görünüşü......Daimler Müzesi'nden..

.
618pxdaimler1motorcyclebm3.jpg
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst