Etkiler, gece mutlaka şeffaf vizörü takmalısın. tecrübeyle sabittir, detayları ve ışığı yansıtmayan şeylerin görünümünü vizörün koyuluk derecesine göre en az %50 kaybedersin. Tecrübeyle sabittir. Bende ARAI kask var, bir ara koyu vizör aldım ama gece durum vahim oldu. Sonra tak/çıkart sıkıldım, şimdi gündüz güneş gözlüğü ile kullanıyorum.
Orijinal de olsa etkiler ve etkiliyorda zaten. ya üşenmiyceksin şeffaf vizörü de yanında taşıycaksın. yada gece bir miktar zorlanıcaksın. asıl sorun loş ışık olan yerlerde oluyor.