Nolan helmets 2008 katologu

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
ilk baştaki çenesiz kaskları ilk kızıltıoprakta görmüştüm,valla full kapalı nolan kullanmama rağmen o kadar şirin görünüyorlarki o kaskları kıskandım valla bi tane takmak istiyorum:cat:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
waayy moto gp kaskı güzelmiş .. gerçekten çok hoşuma gitti
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
çok güzel kaskları varmış ama çoğu piyasada yok,gerçi ben 2 gün önce Lazer Katana sipariş verdim cumaya kadar istanbuldan kargoyla gelcek...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst