- Katılım
- 5 Şub 2009
- Mesajlar
- 387
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar 5800 telefonumda ikidebir GPS var diyor sonra kendi kendine kontör gidiyor kullanım miktarı 0.50 tl diyor ve kontörlerim paralarım gidiyor neyapacağımı bilmiyorum nolur yardım edin
ya adamlar da bi şeyden çakmıyo anca satmayı biliyolar satıcam artık bunu ya
menü-uygulamalar-yer-gps verisi-alttan seçeneklerden konumlama ayarlarına gir ve konumlama yöntemlerinden sadece tümleşik gps açık olsun.olacaktır:cat: