nokia 5800 GPS sorunu :(( acil yardım edin

Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
387
arkadaşlar 5800 telefonumda ikidebir GPS var diyor sonra kendi kendine kontör gidiyor kullanım miktarı 0.50 tl diyor ve kontörlerim paralarım gidiyor neyapacağımı bilmiyorum nolur yardım edin
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
haritalara gir ve oradan araçlar sonra ayarlara bak dostum aradanda internet başlangıçta çevrim içi ol'u hayır yap bakalım tekrar olacak mı
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
bi nokıa bayıne git bence
bendede aynı telefondan vardı hiç oyle bi sorun yasamadım
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
387
ya adamlar da bi şeyden çakmıyo anca satmayı biliyolar satıcam artık bunu ya
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
39
menü-uygulamalar-yer-gps verisi-alttan seçeneklerden konumlama ayarlarına gir ve konumlama yöntemlerinden sadece tümleşik gps açık olsun.olacaktır:cat:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
5800 da a-gps yok mu?
Ben internetten kontör yiyen bişey olduğunda genelde internet ayarlarını bozarım, en etkili yol :D
 
Katılım
21 Şub 2010
Mesajlar
779
Ben hatsız seçeneğini seçiyorum o şekilde kullanıyorum böylece kontör gitmiyor :wiinkk: bence satma hor kullanmadığın sürece gayet güzel bir telefon
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst