- Katılım
- 22 Ara 2011
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
Dün aldığım (06.01.2014) kask kafama küçük geldiği için bu gün satmaya karar verdim ilk taktığımda çok sorun değil gibi gelmişti ama 60 km gittikten sonra yüzümde oluşan izler sonucu bu kararı aldım
faturası filan duruyo güneş vizörlü pompalı xsmall.Fiyatı : 190 tl (200 tlye aldım ve yanlızca 60 km kullandım)
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]