Nitro n-psi kask

Katılım
22 Ara 2011
Mesajlar
2
Dün aldığım (06.01.2014) kask kafama küçük geldiği için bu gün satmaya karar verdim ilk taktığımda çok sorun değil gibi gelmişti ama 60 km gittikten sonra yüzümde oluşan izler sonucu bu kararı aldım :D faturası filan duruyo güneş vizörlü pompalı xsmall.Fiyatı : 190 tl (200 tlye aldım ve yanlızca 60 km kullandım)
xV2jZR.jpg
[/url][/IMG]
K4Y5m0.jpg
[/url][/IMG]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst