- Katılım
- 21 Eki 2022
- Mesajlar
- 136
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar,
Yakın zamanda ninja 650 aldım. Moto A2 uyumlu (kısıtlı) zaten A2 ehliyetim var, aslında bu motoru alıp bir süre sonra A sınıfına yükseltmeyi düşünüyordum ama A2 kısıt mevzusu çıkınca ehliyet yükseltme işini biraz erteledim.
Şu an merak ettiğim şey ileride orijinal (full) haline döndürdüğümde, performans olarak ne kadar fark ediyor?
Kısıtlı haliyle kullanan/deneyen var mı?
Kısıt açılınca gaz tepkisi, ara hızlanma, üst devirler vs. gerçekten hissedilir şekilde değişiyor mu?
Bir süre A2 kısıtlı kullanıp sonra A ya geçilir mi?
Yakın zamanda ninja 650 aldım. Moto A2 uyumlu (kısıtlı) zaten A2 ehliyetim var, aslında bu motoru alıp bir süre sonra A sınıfına yükseltmeyi düşünüyordum ama A2 kısıt mevzusu çıkınca ehliyet yükseltme işini biraz erteledim.
Şu an merak ettiğim şey ileride orijinal (full) haline döndürdüğümde, performans olarak ne kadar fark ediyor?
Kısıtlı haliyle kullanan/deneyen var mı?
Kısıt açılınca gaz tepkisi, ara hızlanma, üst devirler vs. gerçekten hissedilir şekilde değişiyor mu?
Bir süre A2 kısıtlı kullanıp sonra A ya geçilir mi?