Ninja 250R

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
Merhaba ben kawasaki türkiye dstribitörüyle yakın bağlantıda olan bir insanım yaşım henüz gença haftaya zxr-250 alıcam. size en iyi başlangıç motorunun neden bu olduğu konusundaki düşüncelerimi yazmak isterim ve sizde düşüncelerinizi paylaşmak isterseniz sevinirim.

1- Japon malı olması diğer kore ve çin mallarından ayıran en büyük özelliği ve çokta dayanıklı.

2- Servisinin nerde olduğu belli ustası belli mağazası belli.

3- Türkiyenin en zenginlerinden olan aynı zamanda anadolu bank ve Habas gurubun sahibi olan kişi tarafından türkiyeye getirildiği için muhattabı belli güvenilir.

4- Aldığınızda sizi en az 1,5 sene kendisinden sıkmayacak, altınıza bisiklet gibi gelmeyecek ideal ağırlık ve motor gücünde.

5- Hyosung'la karşılaştırıldığında arkadaşlarıma hep söylediğim bi lafım var; Fren kabaklamasından ölceğine hız yapıp öl ( Allah korusun şaka tabi).

6- 2. elde çok fazla para kaybetmeyen bir araç çünki herzaman başlayanlar bu motorun ucuzunu nasıl bulurum diye temiz 2. ellerini aramakta.

7- Cbr125 ve türevleri gibi yapısı ince değil boyut olarak 600 lük motordan farkı çok az.

8- Lastik kalınlığı kolay bir şekilde arttırılabilir ve aksesuarı çok fazla.

9- Bikaç kere kawasaki mağazasına gidip bikaç saatinizi orda geçirerek bir kawacı olabilirsiniz çünki sayılabilecek diğer motordan farkları fazla

10- Hyosung 29(28.8) beygir Kawasaki 33( 32.5)

11- Sadece two brothers egzost takmanız bu motor için yeterli olacaktır artık herkez ses yapan bir kawasakiniz olduğunu bilmektedir.




Bunun dışında bilinen tek kötü yönünün fiyatı olması dışında başka bir kusuru yoktur. Hyosung a o kadar para verileceğine biraz sabredip ninja250r almanızı öneririm.

Kadıköy Kawasaki Z motoya gidip incelemeniz ve Özgenç Abiyle konuşmanız sizin Kawasaki hakkında biraz daha net bilgiye sahip olmanıza yardımcı olur.

Yardımcı olabildiysem çok sevindim.





Aşağıya istediğiniz soruyu yazarsaniz sizin için araştırıp yanıtlayabilirim.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
1-2 seneye bende 250R alacağım hayırlısıyla. Gerçekten kaliteli ve güzel motor özellikle siyahına aşığım :joker:
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
1-2 seneye bende 250R alacağım hayırlısıyla. Gerçekten kaliteli ve güzel motor özellikle siyahına aşığım :joker:


Ya ben siyahını pek sevmiyorum çünki biraz toz gösteriyo ve motorun kirli durması hiç hoş değil. Amerikada bir mavisi var aşık oldum kendim boyatıcam ruhsata işleticem.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
yeterli bütçe varken tabiki kawa ama hesaplı olduğu için benim seçimim hyodan yana yani öyle olucak inş :)
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
sorum şu;
yakıt göstergesi olsaydı nasıl olurdu?
tek kusuru bence bu
sadece bir ışık yerine digital bir gösterge veya normal bir gösterge de olabilir
diğer herşeyiyle mükemmel
şu yağmur dinse de binsek:)
ayrıca kefeeee şu başlığa tıklamnı öneririm;
http://www.motosiklet.net/forum/mot...50r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

işte benim bir tanem:)
bmaqht47u2ucbmjzb.jpg

saygılar
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Benim yüzde 80 ihtimalle sıradaki motorum. Ama kırmızısı.. :)
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
sorum şu;
yakıt göstergesi olsaydı nasıl olurdu?
tek kusuru bence bu
sadece bir ışık yerine digital bir gösterge veya normal bir gösterge de olabilir
diğer herşeyiyle mükemmel
şu yağmur dinse de binsek:)
ayrıca kefeeee şu başlığa tıklamnı öneririm;
http://www.motosiklet.net/forum/mot...50r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

işte benim bir tanem:)


Yakıt göstergesi için yurtdışından aksesuar ve komple göstergelerin değişimi gibi parçalar var ben şahsen er6-n gibi dijital+benzin göstergesi olan birşey almayı düşünüyorum çunki standart ibreleri biraz nissan skyline göstergesi gibi takozumsu. Motorunuda çok beğendim sende beni eklersen irtibatta olalım rodaj için bi uzun yol yapma planım var şu havalar iyi olduğunda belki konuşuruzda bikaç motor çıkarız.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
sorum şu;
yakıt göstergesi olsaydı nasıl olurdu?
tek kusuru bence bu
sadece bir ışık yerine digital bir gösterge veya normal bir gösterge de olabilir
diğer herşeyiyle mükemmel
şu yağmur dinse de binsek:)
ayrıca kefeeee şu başlığa tıklamnı öneririm;
http://www.motosiklet.net/forum/mot...50r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html

işte benim bir tanem:)
bmaqht47u2ucbmjzb.jpg

saygılar

Usta kırmızı jant şeridi çeksen ona süper olur tabi zevkler tartışılmaz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst