- Katılım
- 28 Tem 2013
- Mesajlar
- 4,319
apaçilere verirsen yaktırırlar adamlar rolantide dip gaz yapıp egzoz patlamaya çalışıyorlar
ninja'ya 7lt yaktırmayı başarabilen varsa Transalp'imin anahtarını hediye edeceğim
şehir dışı 3,5 - 4,5
şehir içi 4,5 - 5,5lt yakar ninja.
doğru kullanıldığında 400cc'lik bir motoru aratmaz.
cbr250 yakışıklı ekonomik bir motor ama sürüş zevki olarak ninja ile kıyaslanabilecek klasmanda değil.