ninja 250 R yakıt tüketimi ??

Katılım
29 Ocak 2014
Mesajlar
9
Arkadaşlar merhabalar ninja 250 r ile cbr 250 r arasında kaldım yakıt tüketimi çok mu fark ediyor yorumlariniz çok önemli kesinlikle bir tanesini alicam tecrubelerinizi merak ediyorum Teşekkürler şimdiden. .
 
Katılım
2 Şub 2014
Mesajlar
22
Derdin yakıt tüketimi olsun ya beğendiğini al bence.Sakin kullanırsan aynı yakar 3 4 arası.Ama devirli kullanırsan çift silindirli daha fazla yakacaktır.Ninjaya 7 yaktıranlar duymuştum.honda da 5 i geçmen zor.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Şehir dışı sakin kullanımda Cbr 2.7 - ninja 3.5 civarı yakmisti. Ortalama hızımız 100 km. Şehir içi ninja yı bilmem ama Cbr 4 - 4,5 lt yakmakta.
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
701
Şimdi bu soru öyle bakılmaz hocam . Keyif motoru sürüyorsun benzin yakıcak illah ki benzin yanması için icad edilmiş :) ..

Ben çok devirli sürüyorum ninjayı ve akrpovic egzoz'um var hani şuana kadar benzin hesabı yapmadım ama cbr'a göre daha fazla yaktığı kesin . Bir kaç söylentileri anlatayım. sakin sürüldüğünde 100 km yi 3-4 litre arasında giderr diyorlardı. Yine bir video'da " Altın elbıselı adamın " videosunda arkadaş çok devirli sürüyormus full depo ( 17 litre ile ) 200 km yaptığını soyluyordu buda çok yaktğına işarettir. Artısına gelirsek. çift silindir bir makine sesi soluğu gidişi cbr'dan cok daha ıyı. İşin apaçiliğine girersek tokatlamadıgım cbr kalmadı cbr sahiplerine bile sordugumda ninjanın daha kaslı daha güzel oldugunu soyluyor . Ama cbr'ın piyasa avantajı ninjadan çok üstün gerek parça fiyatları gerek servis olanağı ve en büyük artısı tekrar satarken alıcısı ninjaya göre daha çabuk çıkıcak.

Not : Şimdi tokat mokat dedik cbr cılar yanlıs anlamasın
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Yakıta filan bakma öle çok bir fark yaratmaz. Hangisini beğeniyorsan onu al. Açıkcası benim tercihim Kawasaki olur :bounce:
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
valla bende ninjanı o yakıtına rağmen ona bineceğime, az daha koyup eski tip 600 lük alırım hem sesim olsun, hemde yaksın anaını satim o ne lan :D 17 litreye 200 km 250 lik sonuçta git 600 lük al hocam :)
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
ninja'ya 7lt yaktırmayı başarabilen varsa Transalp'imin anahtarını hediye edeceğim :)

şehir dışı 3,5 - 4,5
şehir içi 4,5 - 5,5lt yakar ninja.

doğru kullanıldığında 400cc'lik bir motoru aratmaz.

cbr250 yakışıklı ekonomik bir motor ama sürüş zevki olarak ninja ile kıyaslanabilecek klasmanda değil.
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
valla bende ninjanı o yakıtına rağmen ona bineceğime, az daha koyup eski tip 600 lük alırım hem sesim olsun, hemde yaksın anaını satim o ne lan :D 17 litreye 200 km 250 lik sonuçta git 600 lük al hocam :)

Kawasaki Ninja 250R

Ortalama Yakıt Tüketimi
3.92 – 4.50
lt / 100 km.
17 lt depo


Honda CBR 600RR

Ortalama Yakıt Tüketimi
5.88 – 7.35
lt / 100 km.
18 lt depo
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
701
valla bende ninjanı o yakıtına rağmen ona bineceğime, az daha koyup eski tip 600 lük alırım hem sesim olsun, hemde yaksın anaını satim o ne lan :D 17 litreye 200 km 250 lik sonuçta git 600 lük al hocam :)

Sonra adamı ahmet ustanın yaptığı tabuta bindiririz hocam :) hiç yakmaz böylece :cat:
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Kawasaki Ninja 250R

Ortalama Yakıt Tüketimi
3.92 – 4.50
lt / 100 km.
17 lt depo


Honda CBR 600RR

Ortalama Yakıt Tüketimi
5.88 – 7.35
lt / 100 km.
18 lt depo


verilerde öyle, peki normalde öylemi ? adam agrasif kullanımda 8,5 litre yakmış diyor ! verilere hiç girme yani :) benim mantığım halen bana göre geçerli.
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
701
Usta o zaman cbf'in yolları taştan :) ne diyim :) zaten sürdüğün ve sürdüğümüz motor zevk-ü sefa . Sen ben gün gelicek cbr'ımızı ninjaımızı satıp bi 600rr aldıgımızda pompacıyla çok yakın ılıskıler ıcıne gırıcez zaten o yuzden sımdıden alıstırmak lazım :)
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ninjayi aklımdan atmamın tek sebebi ne yakıtı ne parça pahalılığıydı.Tek sebep 1950 göstergeleri olması :)
 
Katılım
26 Eki 2013
Mesajlar
420
ninjayi aklımdan atmamın tek sebebi ne yakıtı ne parça pahalılığıydı.Tek sebep 1950 göstergeleri olması :)

Nette sonradan takılma dijital göstergeli ninjalar görmüştüm. Gayet de hoş durmuş. Eğer yakıtı ve parça pahalılığı önemli değil diyorsanız araştırmanızda fayda var. Ninjayı sırf o yüzden silmenize gerek yok :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,406
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Ultra mega sakin kullanımda 4 litrenin biraz altını görmüştüm deneme amaçlıydı çok kastım yani. 3.5 litreye düşmesi bence imkansız. Makinenin keyfini çıkaracam dediğiniz zaman 5-5,5 litreyi çok kolay yakıyor.
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
maddi durumun az çok iyiyse,yakıtı önemsemiyorsan,bi parçası değişeceği zaman böbreğini satmana gerek kalmayacaksa ninja 250 :) şehir içinde daha çok kullanacaksan,oturuşu biraz daha rahat olsun,yakıtı önemli dersen, ileride satacağım zaman hemen elimden çıksın diyorsan cbr 250
 
Katılım
21 Nis 2012
Mesajlar
1,135
keyif veriyorsa yaksın abi. keyif vermeyipte yakıyorsa bence ozaman sorun var :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst