ninja 250 r hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
Aklıma şu konu takıldı sormak istedim.
2008 yılında çıkan ninja 250 r modelleri üretim yeri japon 2009 ların sonları ve 2010 yılındakilerin üretim yeri başka mı?

çünkü 2009 6 aydan itibaren çıkan ninjaların yag filitresinin yanında kabartmalı made ın japon yazmıyor. daha önceki modellerde yazıyor.
kesinlikle bir oyun dümen var.

http://yfrog.com/jmpic0057ij


http://img706.imageshack.us/img706/3200/pic0057i.jpg


Uploaded with ImageShack.us

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:57 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:54 ----------

 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
yağ degişimi yaparken gördüm. aynısından başka bir arkadaşın motoruna da baktım. onda yazmıyordu
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
tayland da üretiliyor olabilir artık
zaten nerde masraf az ise oraya açıyorlar fabrikaları
dediğiniz yere bakamadım ancak gidonun hemen altında bir yerde tayland üretimi yazıyordu
ya sadece o parça tayland da üretildi veya bir çok parçası veya hepsi bilemiyorum
ne söylense kesin bir şey olmayacak ta ki gerçek bir kaynak gösterilene kadar
ayrıca resimler çok büyük 2560x1920 boyuntunda resim koymak sınırlı interneti olanlar için zulümdür:)
saygılar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst