Nil KARAİBRAHİMGİL desenli tank pedim :)

Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aşırı fanatik bir Nil KARAİBRAHİMGİL hayranıyım.. :queen::queen: ve kendilerininin resmini tank pedi olarak kullanmayı düşünüyorum :) orjinal bir ped boyutlarına uygun olarak kendim çizdim.. yapalı bayağı oldu gerçi. o zamanlar olumlu (güzel olmuş) ve olumsuz (kızın arkası sana dönük, motorla giderken yatma, ayıptır, günahtır, kızın resmi yan dursun vb.) :) bi çok yorum aldım..

sizinde yorumlarınızı bekliyorum. ve bi yardım istiyorum.. bu resmi tank pedi gibi (yağmura, güneşe, yırtılmaya vb. şeylere) dayanıklı bir şekilde nerden bastırabilirim? :)

kzkestim.jpg
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
gkhnkzy, bizim hyo topiğinden Görkeme ulaş, avcılarda motographics sana çıkartsın, olmadı reklam tabela basan yerlerde yapıyo ama orjin tank ped gibi olmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst