- Katılım
- 12 Ağu 2009
- Mesajlar
- 488
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aşırı fanatik bir Nil KARAİBRAHİMGİL hayranıyım.. :queen::queen: ve kendilerininin resmini tank pedi olarak kullanmayı düşünüyorum
orjinal bir ped boyutlarına uygun olarak kendim çizdim.. yapalı bayağı oldu gerçi. o zamanlar olumlu (güzel olmuş) ve olumsuz (kızın arkası sana dönük, motorla giderken yatma, ayıptır, günahtır, kızın resmi yan dursun vb.)
bi çok yorum aldım..
sizinde yorumlarınızı bekliyorum. ve bi yardım istiyorum.. bu resmi tank pedi gibi (yağmura, güneşe, yırtılmaya vb. şeylere) dayanıklı bir şekilde nerden bastırabilirim?
sizinde yorumlarınızı bekliyorum. ve bi yardım istiyorum.. bu resmi tank pedi gibi (yağmura, güneşe, yırtılmaya vb. şeylere) dayanıklı bir şekilde nerden bastırabilirim?