Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 25 Tem 2008
- Mesajlar
- 192
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Nikelaj ya da krom mu demeliyim bilmiyorum
arkadaşlar aşağıdaki linkte de bir örneğini göreceğiniz gibi (01:17 dakikada) acayip yakışmış motora boyası.
acaba biz de yaptırmak istesek dış görünümü açısından nasıl olur sizce sanıyoru boya ayna gibi yansıtmaz ve sıcak olduğu zaman kavlar gibi.
diğer türlü nasıl yapılır yaklaşık maliyeti ne olur vs..
olumlu olumsuz cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
http://www.dailymotion.com/video/x6lb48_kardinal-offishall-feat-akon-danger_music
-----
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/55947-krom-kaplama.html
ocakta kapanmış konu
-----
arkadaşlar aşağıdaki linkte de bir örneğini göreceğiniz gibi (01:17 dakikada) acayip yakışmış motora boyası.
acaba biz de yaptırmak istesek dış görünümü açısından nasıl olur sizce sanıyoru boya ayna gibi yansıtmaz ve sıcak olduğu zaman kavlar gibi.
diğer türlü nasıl yapılır yaklaşık maliyeti ne olur vs..
olumlu olumsuz cevap veren arkadaşlara şimdiden teşekkürler...
http://www.dailymotion.com/video/x6lb48_kardinal-offishall-feat-akon-danger_music
-----
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/55947-krom-kaplama.html
ocakta kapanmış konu
-----
Son düzenleme: