- Katılım
- 27 May 2008
- Mesajlar
- 102
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaslar,
cook uzun zaman oldu - yada bana öyle geldi bilmiyorum ::saad::ama motosikletimi alinca ne tip sectigimi size haber verecegime dair söz vermistim. Veeeeee kararim Ducati Monster 695::160::
Yeni fabrika ismarlama oldugu icin uzun zaman beklemek zorunda kaldim amaaaa bugün gelmis!!!! Hemen sizlerle paylasmak istedim:flower:
Kullanmaya basladigimda bi foto cekerim sizler icin artik.
Selamlar yolluyorum hepinize:bounce:
Bahar
cook uzun zaman oldu - yada bana öyle geldi bilmiyorum ::saad::ama motosikletimi alinca ne tip sectigimi size haber verecegime dair söz vermistim. Veeeeee kararim Ducati Monster 695::160::
Yeni fabrika ismarlama oldugu icin uzun zaman beklemek zorunda kaldim amaaaa bugün gelmis!!!! Hemen sizlerle paylasmak istedim:flower:
Kullanmaya basladigimda bi foto cekerim sizler icin artik.
Selamlar yolluyorum hepinize:bounce:
Bahar